Gå til innhold

Er det normalt at kragebeina er ulike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Studerte nettopp kragebeina mine, har i grunn aldri gjort det før men så nå at de er ulike. På høyre side står det mer ut. Så det godt når jeg stod på siden. Forskjellen er så stor at jeg ser det godt når jeg vet det. Er nå meget bekymret for dette. Det kan da ikke være normalt?

Sliter for tiden med helseangst og depresjon så jeg får jo helt hetta!! Huff! Har ikke noe vondt eller noe sånt. De er bare ulike.

Noen som vet?:-/

Skrevet

mine er litt ulike også,men har aldri hørt det er noe galt for det :)

Skrevet

Takk for svar. Er dine også ulike? Hvordan da? Jeg freaker ut for alt for tiden!:-/

Skrevet

det er litt spissere på den ene siden enn den andre,er mer flat den andre synes jeg, den står ikke sånn utover

Skrevet

Er sånn hos meg å. En god del flatere på venstre side.

Skrevet

Kan ofte bli slik fordi vi bruker ene armen mer enn den andre, da skyver vi skulderen litt mer frem. Gjør man det mye så blir noen muskler litt lengre og andre kortere og så setter skulderen seg i den stillingen som "normalstilling". Kan som regel fint trenes likt igjen.

Noen kan ha ulike krageben om de har brukket det ene, men det regner jeg med at du ville nevnt ;)

Noen kan også være skjev i ryggen, men hadde ryggen din vært så skjev at den endret skulderstillingen din så ville du ha visst om det også.

Så da er vi tilbake til at du bare trolig er litt svakere i musklene bak ved skulderbladene på den siden som stikker litt frem, og at du er litt for stram i de på fremsiden.

Ikke noe å bekymre seg for når du ikke har vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...