Gå til innhold

Inspirert til å dele med noen som ikke har så god råd: Er det noen I Osloområdet som ønsker flotte gravidklær/ammeklær?

Anbefalte innlegg

Jeg fødte en flott gutt for et år siden og skal ikke ha flere barn. Når jeg gikk gravid så kjøpte jeg meg en god del gravideklær og det meste er lite synlig brukt.

Kanskje noen av dere ikke har råd til å unne dere nye klær? Jeg er ikke den største dama i gata så klærne er i små størrelser. Str 34-36, XS - S.

Jeg har også en del flotte ammeklær. En pen sort kjole i str S og et par amme-ullgensere i god kvalitet.

Send meg en personlig melding. Du trenger IKKE skrive en lang forklaring på hvorfor du trenger klærne.

Fortsetter under...

Så flott , håper noen har fått glede av både gravideklær og ammeklær :-) flere der ute som sikkert har skapende fulle av klær de ikke bruker :-)

Jeg selv har gitt meg selv en annerledes julekalender i år, hver dag gjør jeg en god gjerning, har til nå delt ut kaffe/ kakao til noen på gata i kulda. Gitt bort 2 poser julepynt til en mann som ikke hadde noe, gledet kobbkollegaer med ny datamus på pauserommet, overrasket datter med sminkekurs og ringt en gammel venninde og invitert ho på kaffe. Og i morgen skal jeg levere en pose med smykker/ hårpynt/ sminke og div , dette skal til et ungdomshjem i Ghana :-) å det føles så godt og det koster så lite.

He He i dag skjedde det meg noe rart, i innboksen min på FB lå det en meld fra en dame som jeg gikk i kor med da jeg var 10 år, alltså 26 år siden. Hun hadde felles venner med meg på FB å nå ville hun gi meg gravideklærne sine :-) noe så flott, sånt gleder :-) så på søndag skal jeg hente dem og så skal jeg dele dem med min gravide lillesøster <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...