Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Jeg har en nude/pink kort kjole i silkestoff som jeg aldri får brukt fordi jeg ikke finner ut resten av antrekket eller sko.......noen tips? Jeg selv har mørkebrunt hår og litt gylden hud Anonym poster: 787399342c01083db4386bda1a474d9a
TPK Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Svart er jo safe til "alt". Ellers går det vel med mørkebrun, sånn vinrød/lilla som er så inn nå, og kanskje sånn mørk turkis/grønn? Litt vanskelig uten å vite akkurat fargen på kjolen, men eg vil tro de fleste mørke, sterke farger passer fint. Eller sko i akkurat samme farge som kjolen.
Berta_78 Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Nå på vinteren: helt tette svarte strømpebukser, svarte pumpa med høøøye hæler og svart cardigan + veske. Smykker avhenger litt av hvordan kjolen ser ut.. Sommer: bare ben, nude pumps, veske i gull eller sølv litt avhengig av fargen på kjolen. Store øredobber.
Gjest jule-Juliea Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Ser for meg at svart blir litt hardt til? Ville gått for brune sko, en gull clutch og gullsmykker. eller gressgrønne pumps, mørk lilla eller vinrød. Mørk lilla er nok lekrest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå