Kaja_07 Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Er det normalt? Hadde svake etter-rier de første dagene. Men nå, en uke etter fødsel, har jeg fått skikkelige smerter som føles omtrent som en ny fødsel. Klarer nesten ikke bevege meg når det står på som værst og har måtte ta flere paracet for å komme meg igjennom dem. Flere som opplever dette? Jeg blør nesten ikke lengre - og dette er andre barnet..
HerGårDetUnna!!! Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Er det normalt? Hadde svake etter-rier de første dagene. Men nå, en uke etter fødsel, har jeg fått skikkelige smerter som føles omtrent som en ny fødsel. Klarer nesten ikke bevege meg når det står på som værst og har måtte ta flere paracet for å komme meg igjennom dem. Flere som opplever dette? Jeg blør nesten ikke lengre - og dette er andre barnet.. Jeg vet ikke om det er normalt, men sliter med det samme for tiden. Syns de er vondere enn riene under selve fødselen.
Kaja_07 Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2012 Jeg fikk antibiotika pga brystbetennelse, og da sluttet magesmerter også. Lurer nå litt på om det ikke var etter-rier men en livmorbetenbelse (siden det også behandles med antibiotika). Jeg er ikke lege, men det føles mer logisk ut for meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå