Jeanettegs Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Jeg var på yidlig ul i dag. Jeg er 6+4uker på vei. Hun syns hun så et bankende hjerte. Var noe som "vibrerte" så vidt på skjermen. Men litt utydelig, så var litt vanskelig å se helt sikkert. Har derfor fått en ny time igjen om 2 uker Hun målte fosteret og det var ca 5 mm. Er ikke det litt lite når du er 6+4 uker på vei?? Noen flere som har tatt tidlig ul her?
Snupi27 Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Jeg var i dag og den lille var 17 mm tror jeg det var. 8+6 =) så tydelig bankende hjerte =)
jentene på haugen Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 jeg vet ikke så mye hva som er normalt med str i hvilken uke, men mener å ha lest at barnet vokser ca 1 mm pr dag fra uke 6-7..litt usikker. jeg var på ultralyd da jeg var 7+4 Da var den ene tvillingen 1.28 og den andre 13 mm så tror ikke 5 mm er så galt når du er 6+4. Så da er det egenlitg bare å regne seg frem 5+7= 12 mm 7+4 helt normalt i mitt hode.
Jeanettegs Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2012 Å så bra. Det var godt å høre. Blor spennende med neste ul om 2 uker
LykKeFisK Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Jeg tok ul i det jeg trodde var uke 7, men spesialisten på Ahus mente jeg var 6+0 Der så vi bankende hjerte og reka målte 4mm Synes det de har sett hos deg høres helt normalt ut! Mener også å ha lest at disse små spirene vokser veldig i rykk og napp
Jeanettegs Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2012 Det er så godt å høre Nå ble jeg glad igjen Selv tror keg det går bra, men er jo så klart redd for alt som kan gå galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå