Gå til innhold

Hva er deres favoritt jente-navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

1. Josefine

2. Aurora

3. Eline

4. Mathilde

5. Leona

5 på topp her :). liker egentlig få jentenavn,glad jeg får en gutt :)

Så artig, du har nevnt navnet til begge jentene mine og nicket mitt her inne :)

Mine favorittnavn, for tiden vel og merke,er Hedda, Hermine, Cornelia, Alva og Mathea.

Jentenavn er vanskelig! Har veldig mange som jeg liker veldig godt, men ingen som jeg føler er helt riktige.. Satser på at den følelsen kommer den dagen prøvingen faktsik klaffer og jeg sitter her med egen spire ;)

Mine favoritter for tiden er Alma, Malin, Ella, Linde, Emmeli, Ellinor, Thilde.. :)

Takk for mange svar. Jeg er nok veldig kresen på navn. Mange av navnene var veldig fine, men jeg har tantebarn eller venner som heter det. Utenom disse likte jeg Mathilde, Olivia og Mathea best, men de begynner vel kanskje å bli noe oppbrukte? Storesøster har dobbeltnavn, så da føler jeg lillesøster også må få et dobbeltnavn eller et navn på mer enn to stavelser. Ikee enkelt dette her....

Annonse

Anora (Mitt absolutte favorittjentenavn), vakkert og enkelt uten å være så vanlig at det blir tre i klassen med samme navn.

Ellinor, det har så utrolig vakker klang.

Iris, det er vanskelig å ikke smile når man uttaler navnet, og blomsten synes jeg er veldig vakker.

Leonora, et sterkt navn med vakker klang.

Cecilia, et poetisk navn med vakker klang.

Vera, et sterkt men enkelt navn.

Holly, Vakkert og mykt i klangen men lite brukt her.

Asta, et navn som har litt klang a la en hollywoodstjerne for 100 år siden i stumfilmstiden...

Endret av Giss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...