Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Jeg skal for første gang lage en fotobok, og har lasta opp bilder på FotoKnudsen. Valgte mal og bilder og sånn, og schmokk, så var bildene inne i boka. Fott, men alle bilder passer jo ikke alle steder, noen vil jeg plutselig ikke ha med eller vil flytte dem, men det går jo ikke. Virker som at det bare er mulig å snu på dem, ingen andre omflyttinger etc. Er det virkelig riktig? Da blir det jo kjempevanskeligå få til noe fint.... Anonym poster: d83c155a388e065e43956ec5458a9bdc
håpefull<3 Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Jeg klarer ikke å forklare deg dette via et innlegg på dib Men jeg har laget mange fotobøker, ble så utrolig fornøyd at jeg har laget bøker fra alle "ordentlige" ferier, vennealbum osv osv osv Var veldig enkelt på fotoknudsen synes jeg da. Valgte de bildene jeg ønsket. Ville jeg flytte på bildet fordi det ikke passet i bilderammen trykte jeg på bildet og en meny kom opp med mange valgmuligheter. Ville jeg fjerne et bilde dro jeg det bare ut i margen til høyre, så kunne jeg lege det inn på en annen side om jeg ville. Vanskelig å forklare bedre :S Var veldig lett, sikker på de ikke har en feil på siden i dag ?
År og dag Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Håpefull forklarer det bra. Men jeg har etterhvert begynt å legge inn bildene manuelt, ta litt lenger tid kanskje, men så slipper jeg å bytte om så mye.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Takk for svar. Det så ut som at det var mulig å trekke bildene ut til høyre, men det gikk ikke. Og ingen meny som dukket opp, var bare mulig å rotere bildene. Mulig det var noe tull med siden, eller at det er et problem at jeg har Mac? Anonym poster: d83c155a388e065e43956ec5458a9bdc
håpefull<3 Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Aldri prøvd med mac, men rart om det ikke skulle fungere bare fordi du bruker mac... Ville logget av og prøvd på nytt i morgen
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Har bare laget hos elkjøp, da laster du ned et program på pcen og kan justere og herje ganske mye friere enn onlineprogrammene etter min mening, men hvordan det fungerer på mac aner jeg ikke Anonym poster: fd1754357b4c7edaed48e0055772bb42
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Det er en knapps som heter redigering eller noe sånt. Anonym poster: 6cdbe1d5bb9afc3fe371b402262d474f
Mamma4livet Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Takk for svar. Det så ut som at det var mulig å trekke bildene ut til høyre, men det gikk ikke. Og ingen meny som dukket opp, var bare mulig å rotere bildene. Mulig det var noe tull med siden, eller at det er et problem at jeg har Mac? Anonym poster: d83c155a388e065e43956ec5458a9bdc Det spørs om du valgte økonomivarianten eller den andre. Dersom du velger den andre varianten så trykker du på tilpass-knappen som er nederst på linjen ved siden av neste knappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå