Gå til innhold

hvilket leie ligger barnet ditt i nå?

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL i går å fikk se kjempebabyen min som allerede er estimert til 3,5 kg.

Hun har nå lagt seg i hodeleie og det kjennes da det er konstant romstering nede i bekkenet.

Siden jeg har kommet til uke 36 håper jeg hun blir liggende i hodeleie nå :)

Endret av babysyk_74

Fortsetter under...

Hodet ned, er i uke 37 nå, han har minst ligget slik siden uke 30. Estimert til 3 kg i starten av uke 37. Legen sa det var mye, men får ikke inntrykk av det ved å lese andre tråder??

min var 3.5kg nå i uke 36,så jeg vil jo tro at 3kg i uke 37 er etter normalen:)

Annonse

Hodet er nede og har vært det i et par uker. Er 36+3.

Men hvordan kan de estimere hvor tung eller stor babyen blir ?? Er dere inne på ekstra kontroller??

Her stikker det ihvertall sykt mye i kveld og kynnere hele tiden!!!

Hodet er nede og har vært det i et par uker. Er 36+3.

Men hvordan kan de estimere hvor tung eller stor babyen blir ?? Er dere inne på ekstra kontroller??

Her stikker det ihvertall sykt mye i kveld og kynnere hele tiden!!!

Estimering gjøres på ul.jeg har fått ekstra UL på alder,vekt og høye sf-mål.

Annonse

Hode ned her også og lillegutt veier ca 3.7 kg i uke 35+3. Så han blir stor ja. sukk.

Han har ligget med hodet ned i noen uker så håper han blir liggende slik fremover.

bra det ikke er bare meg med stort barn ;)

Var hos legen i går. Babyen ligger festet i hodeleie langt nede i bekkenet. Fikk beskjed om at nå var jeg fødeklar! Hjelp! Hadde en avtale om at den skulle bli der inne til Januar. hehe satser på at den husker på det! hehe

2 uker til termin og han har endelig snudd seg med hodet ned, men var ikke skikkelig festet. Håper ikke han finner ut at han skal snu seg igjen nå! :)

Har virkelig ikke noe ønske om setefødsel :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...