Gå til innhold

Vært på ordinær ul i dag;)

Anbefalte innlegg

Og det gikk supert;) vært litt nærvøs de siste dagene, har ikke kjent noe liv ennå og med min første kjente jeg det 17+ , men forklaringa på det var at morkaka lå litt foran. Og dette er siste barnet vi skal ha, min samboer har ei jente fra før, vi har ei jente sammen og nå blir det er flott og frisk liten gutt:) så koselig:)

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer<3 er inne å sniker fra første trim..:-) Vi har også to jenter, ei sammen å han ei fra før..Så da er det altså håp for en gutt da, da hadde min kjære blitt glad:) Selv om jenta er minst like velkommen:-) Lykke til videre

Gratulerer<3 er inne å sniker fra første trim..:-) Vi har også to jenter, ei sammen å han ei fra før..Så da er det altså håp for en gutt da, da hadde min kjære blitt glad:) Selv om jenta er minst like velkommen:-) Lykke til videre

takk:) er veldig koselig altså, jeg har bestanig ønsket meg en gutt og en jente:) veldig koselig med jente, men moro med en av hver:) så ja det er håp for dere også:) hehe.. litt ekstra koselig nå, når vi vet dette er siste barnet:)lykke til videre du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...