Gå til innhold

For de som ikke orker noe syting ikke les........... Hehehehe

Anbefalte innlegg

Huff må syte og klage litt i dag føler jeg. No har kvalmen styrt på i 2 uker. Jeg har prøvd bilsyke bånd, postafen, ingefær og legen skrev ut afipran til meg. Jeg har ikke "store" problemer med å få i meg noe og spyr ikke mer enn 1-2 ganger for dagen, men jeg er slapp, trøtt, skjelven og KVALM.

Samvittigeheten min for de to andre er på bånn.

No var vi på Østlandet i helgen som var og der døde bilen vår og det endte med kaos fly reise for mannen skulle til Ålborg søndags kveld. Så i går tok han fly fra Ålborg til østlandet for å hente bilen og der får han en regning på 3800kr for en garanti sak. Kjempe kjekt, men regner med vi får igjen de pengene fra Mathisen auto. (Eg skal)

No ser jeg sånn frem til å få mannen hjem så julen kan begynne å komme i huset her og sånn at kidsa kan få litt mer glede enn det jeg klarer og gi. Klarer ikke å vaske huset for jeg klarer ingen lukter, jeg som elsker duften av Krystal og ny vaskete klær HATER LUKTEN NO :( Finner ikke en gang en shampo jeg kan bruke som jeg ikke blir dårlig av. Huff jaja dette var dagens syting. Tror jeg har ett par venninner som er lei av sytingen min så derfor ville jeg skrive her for jeg regner med at her er jeg ikke alene <3 Er så godt å ha denne plassen her <3 Takk :) Hadde jeg ikke visst at det blir bedre og det kommer no så utrolig vakkert ut av det tror jeg aldri jeg hadde gjort dette igjen ;) Så prøver å tenke positivt og frem over ca 5-7 uker igjen så har det gidd seg med de to andre i hvertfall :)

Fortsetter under...

Jeg er kvalm, spyr flere ganger om dagen og er så sliten at det ikke kan beskrives. Er i tillegg i 110% jobb da jeg er konsulent, og ikke fast ansatt, og... *trommevirvel* ... vi flytter på lørdag! Yess! Pappesker overalt, totalt kaos...

Er litt grinete jeg også.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...