bassegutten Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 05.12.12 kl. 07.00 ble selvfølgelig verdens nydeligste jente født.. 49cm, 3570g og 35 rundt hodet Var på sjekk på føden kl 23 etter smårier hele dagen. hadde da 1cm åpning, så reiste hjem igjenn. Reiste inn til SUS kl 04.30, for da var riene såpass tette og vonde. vannet gikk mens jeg lå på benken med rieregistrereren på. hadde da 5cm åpning. fikk tappet i badekar og slappet av der med lystgass og varmt vann fra kl 05.30. Var 8 cm 06.15 og full åpning kl 06.30. Da tørket jeg meg og la meg i senga klar til å presse. Presset i 15 minutter, og vips! Kl 07.00 ble Martine født. Ti fingre og ti tær:) helt nydelig! jenta var ute etter 2.5time ved hjelp av badekar og lystgass. Åpningsfasen gikk utrolig fort. Grei og lett fødsel. Formen er utrolig bra med alle mann. Stolt storebror har vert å hilset på i dag. Takk for følget på 3 trimester. Sender fødestøv til alle mann!! Lykke til med siste innspurt:)
bassegutten Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2012 Takk <3 verdens beste følelse å bli tobarnsmor. Nå er familien komplett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå