*Lucky-Baby* Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Det er helt utrolig, jeg er bare 5+2 uker på vei, også har buksene mine begynt å stramme rundt magen... Er det mulig?!? Men nå skal det sies at dette er mitt tredje svangerskap, og det meste er sikkert mer slapt enn det var første gangen (da kjøpte jeg ikke mammabukser før i uke 17-18) I tillegg til at jeg sliter med oppblåst mage. I går nevnte jeg for mannen min at jeg har lyst til å kjøpe meg mammabukser (riktignok i en liten str.), og da fikk han nesten hakeslipp og ble bekymret for om det ligger tvillinger i magen Hehe, hvor lenge skal dere vente med å kjøpe mammabukser? Er det noen som har begynt å merke noen forskjell på buksene?
Lille blå fugl Skrevet 6. desember 2012 #2 Skrevet 6. desember 2012 Jeg er 5+0 i dag... i går når jeg skulle ut og handle på ettermiddagen kom mamma buksene på... Hadde ikke sjans til å få den oppblåste magen inn i vanlig bukser! Og det var en befrielse:) hihi! Dette er også tredje mann. Med nummer to begynte jeg i uke 6 med mamma bukser. Kvalme og stramt på magen er to ting som ikke hører sammen!
stinemor87 Skrevet 6. desember 2012 #3 Skrevet 6. desember 2012 Jeg kjøpte et par mammbukser i uke 6 eller 7 tror jeg, da orka jeg ikke mer av bukser som strammet. Var nok sikkert pga oppblåsthet, men så skulle det også vise seg at det var to i magen har en fra før og i det svangerskapet kjøpte jeg vel mammaklær i uke 12 ca.
Liljeduft Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Jeg hadde gjerne kjøpt mammabukse nå(10+5) men endte med ei vanlig bukse i en str større pga økonomi fordi jeg må kjøpe bukse i fra USA.. Og frem til jul har vi stram økonomi så håper på å få investert i det i januar når jeg er 14-15 uker på vei
<3 2G <3 Skrevet 6. desember 2012 #5 Skrevet 6. desember 2012 Uke 5..... Var så oppblåst og øm at jeg klarte ikke vanlige bukser. Er nå 23+4 og bruker samme buksene enda
mibella Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Jeg håper å få kjøpt meg ei ganske snart (er 10+2 idag), men bor på bygda, så jeg må på bytur først! Må se om jeg finner noen av de gamle.. Synes ikke buksene er ubehagelige enda, men er så redd de skal skvise den lille
MegOgSkjønningen Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Uke 5 her og. Var så oppblåst at jeg ikke orket og gå med de vanlige buksene. Kan ha noe og gjøre med det at det er 3. gang jeg er gravid på 1,5 år (en sa i uke 9 i sommer). Er nå i uke 10, og mesteparten avoppblåstheten er vekke,og begynner å få en liten antydning til gravidmage.
*Lucky-Baby* Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2012 Hehe, godt å høre at jeg ikke er den eneste som føler det slik Skal på julegaveshopping på lørdag, så da skal jeg kjøpe meg ei fin mammabukse som jeg kan bruke i hele 1. og 2. trimester. Men skal ikke kjøpe den så stor at je gkan ha den hele svangerskapet, tenkte å kjøpe ivertfall 1-2 til når jeg er over halvveis så jeg har litt å bytte mellom. Hvor kjøper dere bukser hen? Hennes og Mauritz?
Jada-har fire små Skrevet 6. desember 2012 #9 Skrevet 6. desember 2012 Kjøpte meg en fin en i går på h&m. Er 11+2:)
Håperpåønskebaby Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Jeg måtte gi etter i uke 7! Er overvektig, og har vært veldig vond, hoven og øm i magen siden jeg begynte på sprøytene, og jammen har det ikke fortsatt etterpå også!
Snellamedto Skrevet 7. desember 2012 #11 Skrevet 7. desember 2012 Sist gang kjøpte jeg i uke 11, da hadde jeg en tydelig babykul på magen.. Nå er jeg 9+2 og har ikke noe behov for å bytte ut buksene enda, men det skal sies at magen min er skikkelig bollete og tykk etter forrige svangerskap, føler jeg har litt å gå på.. :-P
tanken Skrevet 7. desember 2012 #12 Skrevet 7. desember 2012 jeg er7 uker nå og har brukt en mammstights i to uker,men den arvet jeg av min søster. Bruker den pga kvalmen og oppblåsthet. ellers fant jeg en treningsbukse på hm som har liv uten strikk og brettes ned om dere skjønner... den funker på samme måte.
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 7. desember 2012 #13 Skrevet 7. desember 2012 Må 80 mil for å kjøpe mamma bukse, hvis ikke hadde jeg brukt det nå... er 9+5.. skulle gjrne hatt noen å arve fra, men har planlagt en helge tur i januar de 80 milene... Hehe... Håper de 2 buksene jeg har som ennå passer, passer til da...
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 9. desember 2012 #14 Skrevet 9. desember 2012 Noen som har en link til ei bukse som sitte fint? :-)) Eller en nettbutikk og anbefale??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå