Mintursnart? Skrevet 6. desember 2012 #1 Skrevet 6. desember 2012 Da blir det tur til Køben i morgen. Uttak lørdag, innsett mandag :0) Gleder meg til å gå å dingle i København. Kjøpe med noe fint til gutten min, og nyte fred og ro. Har vært i København før rundt juletider, og det er så koselig der nede da :0) Hååååper og krysser fingrene for at gullegget er på plass, siden dette er siste gang. Testdag blir vel da på julaften, så det blir en spesiell julaften uansett :0) Gleder meg ja :0)
Mintursnart? Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2012 Tusen takk :0) Hvordan går det med deg da ?
Nurse77 Skrevet 6. desember 2012 #4 Skrevet 6. desember 2012 Er spent, har første ul i morgen. Håper hormonene har gjort susen slik at det blir uttak og innsett i neste uke:-)
Mintursnart? Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2012 Håper det :0) Masse lykke til :0)
*ønskegull* Skrevet 6. desember 2012 #8 Skrevet 6. desember 2012 Lykke til København er sååå koselig nå i advent/juletiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå