Gå til innhold

Barnevogn til nr 2 - beholde gammel eller kjøpe ny??

Anbefalte innlegg

Hei. Vi venter nr 2 i april og vurderer om vi skal kjøpe en ny vogn.. Til nr 1 har vi Quinny Freestyle - som er bra "offroad" men synes den blir tung i by og på buss. Da vi bor i by er det der vi jo bruker den mest.. så vi bruker for det meste en McLaren trille. Vi vurderer nå om vi skal kjøpe en Bugaboo Cameleon. Har noen erfaring med den? Fant ikke så mye om den her inne... Evt noen andre forslag til en relativ "lett" vogn for bybruk med smale fortau etc?

Takk for hjelpen:)

Fortsetter under...

Takk for svar:) Har tittet litt på finn - ett fint alternativ:) Ellers tittet litt på Easywalker June - den ser veldig lett å legge sammen etc.. Har ikke sett den "live" enda - noen som har erfaring med den?

Jeg ville ha kjøpt en vogn til , en søsken vogn , greit å ha om den største plutselig finner ut av han/hun ikke vil gå. Siden bebien ligger i vogn.

Jeg venter min andre i februar, og vi har en emmaljunga, en easyplay s4 trehjulings vogn, og har kjøpt nå en Tfk twinner twist duo søsken vogn. Vår sønn er akkurat blitt 2år og vil veldig gjerne trille vogna si selv eller gå. Men han har også perioder hvor han kun vil sitte i vogna, og da bestemte vi oss for å ha en tvillingvong , så vi ha begge to i samme vogn, for det vil nok bli sjalusi om lillebror skal bruke emmaljunga'n til storebror,

Så jeg ville ha hatt tvillingvogn, om jeg var dere

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...