Gå til innhold

Griner sååå lett

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har da en trassig 2 åring i hus, og i går laget han et forferdelig leven når vi skulle gå fra bhhg. Var noe feil med hvordan han prøvde å åpne ytterdøra. For han skulle greie det selv, så ble alt feil når mamma febrisk prøver å hjelpe en som skal greie alt selv. Det var jo bare dumt, å han sprang inn igjen helt fortvila!!

De ansatte kom å prøvde å prate med han, men til ingen nytte... stapeiste mitt!! Så vi brukte vel 45 min, før jeg tok han i hånden å leide han ut, så klikka han igjen å jeg bare bærte han!!!! D kokte inni meg, og jeg hadde bare sååååå lyst grine! Kjempe sliten etter tur jeg ikke burde gått på, og hadde bare lyst hjem. Når vi kom hjem, var det heldigvis ikke lenge til sambo kom, å da er alltid alt greit liksom. Han er superhappy, og all den grininga er glemt... (ikke av mamma akkurat...). Så sabo lager middag, jeg spiser, går å tar et bad, der jeg nesten sovner, og går å legger meg! Sover en time, så opp igjen å ser at de har det helt strålendes!

Begge gutta legger seg samtidlig omtrent.. altså far og sånn, å mamma slapper av i stua ;) Får jo ikke til å sove så mye på natta, så ble 5 timer da, med noen ganger opp for 2 åringen gråt...

Å tror du ikke mårraen blei like grining også, jeg trodde jeg skulle klikke!!! Han skulle ikke ha sånn mat, men sånn... men så er det feil. Jeg sa bare at mamma kommer når du er ferdig å gråte... så gikk jeg i sofaen for å grine litt selv!! Er det mulig! Å her skal jeg ha en til... bare lurer på hvordan dette skal gå!! Pappa skal ihvertfall hente i dag, han ville sef ikke levere, for det syntes han var for tidlig... Men når han hørte griningen, å så hvor lei meg jeg var, å purte hvorfor sa jeg: Jeg har sovet 5 timer, du 11!! Åsså får jeg dette dritt greiene på morgenen. Hva tror du?!

Så da var det likefør han tok gutten under armene å tok han med på jobb :P Men han roa seg, å nå sitter han å ser mamma skrive. Godt han ikke kan lese da hvertfall ;) Håper på å se en episode brannmann Sam nå, og spiser den ønska frokosten sin... jeje

Her er det syt å klag fra ei som er veeeeeeeeldig sliten å fortsatt syk... LEI! Gler meg bare til helg, julebord med jobben, bursdagsselskap til tantegullet som blir 1 år, og rolig familiesøndag der sambo kan løfte en finger litt mer ;)

Ha en fin torsdag folkes ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997294-griner-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-lett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...