Gå til innhold

Kynnere tidlig i svangerskapet

Anbefalte innlegg

I forrige svangerskap, da jeg var førstegangsfødende, hadde jeg mye kynnere. De startet i uke 15, og jeg ble etterhvert sykemeldt fordi de var litt for ofte og hardere enn "vanlig". Fødte litt over tre uker før termin da, og kroppen var KLAR, lita kom susende ut ;) nå er jeg i uke 8+3, og inatt synes jeg så tydelig at jeg hadde flere kynnere, magen var steinhard helt nederst... Er det mulig så tidlig? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143997292-kynnere-tidlig-i-svangerskapet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :) ja, var rimelig sikker inatt, kjente igjen den strammende følelsen, men synes jo det er tidlig. Livmora skal jo være gjemt nedi der enda... Men lurer på om jeg kanskje er litt lengre på vei enn tidligere antatt... At den "rare" menstruasjonen jeg hadde før jeg fant ut at jeg var gravid, kanskje ikke var en menstruasjon i det hele tatt. Hmmm, er vel bare å vente og se. Men ammer enda lita, og amming kan vel utløse kynnere? Ammer på natt også :)

Jeg er også bombesikker på at det er kynnere jeg kjenner til tider og jeg er bare 8+4 uker på vei med nr. 3.

Jeg var veldig plaget med kynnere også i svangerskapet med nr 1 og fikk på et tidspunkt medisin for å roe disse ned. Det begynte imidlertid ikke før rundt uke 20. Med nr to begynte kynnerene tidligere, rundt uke 12 tror jeg, og nå....

Jeg tror det er tull at det ikke kan oppstå så tidlig. Hva i all verden er det da jeg kjenner som føles helt likt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...