Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Varierer veldig, men stort sett enten stikking, en konstant "pine" eller krampeaktig.

Jeg har tatt opp det med gynekologer, men de fleste mener at PCOS gir ikke smerter i underlivet, med mindre cyster sprekker. Men det hjelper meg jo ingenting når jeg går med daglige smerter, som er så ille at jeg plages med å sove om natta og fungere noen dager.

Jeg har også mye smerter i underlivet. Jeg får ikke mensen, men har likevel vondt 2-3 uker i måneden. Både stikking opp i underlivet og stikking i eggstokkområdene, kan bli veldig intense smerter i eggstokkene. Var nylig til gynekolog og hadde 20+ cyster på hver eggstokk.

Anonym poster: ab320010881eb43f25645bc44f94fbff

Jeg har PCOS, er ikke noe tvil der. Det er bare jeg ville gjerne høre om noen andre også har slike smerter, så det bare er vrange leger og ikke meg som er problemet. Hehe.

Selvsagt stygt å si at jeg er glad for å høre at andre også har smerter, men det er litt godt å lese.

Annonse

Jeg har det også akkurat slik som du beskriver Emma. Jeg har fått påvist over 20 cyster i hver eggstokk og i en periode jeg var ekstra dårlig tok jeg en ultralyd som viste væske bak livmoren etter en cyste hadde sprukket. Men jeg har også fått beskjed fra gynekologer at pcos ikke gir slike smerter foruten når cyster sprekker, så jeg har heller ikke fått noen god forklaring på hvorfor jeg har så mye og så ofte vondt.

Jeg har vært sykemeldt lenge pga dette og det er frustrerende å ikke få et skikkelig svar på hvorfor jeg har det sånn. Det virker som leger/gynekologer har lite erfaring med slikt dessverre...

Jeg har til og med vært hos en av norges fremste gynekologer på området, hun også sier at det ikke gir smerter, men som hos deg Splenda har ingen noen forklaring på hvorfor jeg da har vondt hele tiden. Høres ut på legene som det er normalt å stå på kne i sengen og gråte om nettene pga smerter eller knapt klare å stå på føttene pga av de intense smertene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...