Hummle Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Da har jeg samlet meg litt til å skrive bynte torsdag den 29.11. Voknet med svake tak som dabbet av i 10 tia på Morran. Hadde kontroll hos jordmor klokken 12. Hun tilbydde seg å sjekke åpning å sa jeg hadde 3cm å var helt moden. Hun sa at nå er d kunn rier som må til. Så tilbydde hun seg å strippe. Så hun mente jeg ville føde løpa helga. Riene bynte svakt 10 min etter jeg hadde vært hos henne altså 11.30:D 3 tia kom det utflod med blod å bynte å ta tia. Var 8-7 min mellom og ikke ekstremt vondt. Sånn holdt d på hele kvelden. 2330 var statusen akkurat d samme, bare jeg var sliten å trøtt. Vi bestemte oss får å ta en tur innom føden får å sjekke statusen. Riene ble målt men de var ikke regel messige å lå på 7 min mellomrom. Når hun sjekket åpning hadde jeg nå 5 cm åpning. Så hun sporte om jeg ville bli eller fære hjem. Jeg valgte å fære hjem å prøve å slappe av. Ca kvart på ett var vi hjemme. La meg ned i senga med typen å riene bynte med engang å komme hyppig ! Å de var smertefull! Typen tokk tia å da var d 2 min mellomrom. Han ba meg bare hoppe i klærne å komme meg i bilen. Da vi kom på sykehuset 01.30 ble jeg lagt inn på føderomme å de sjekket åpning. Som nå var 8-9 cm. De hentet utstyr, så spurte jordmor om jeg trengte å presse. Jeg bare : føler at jeg må shite ja da sjekket hun åpning å den var på 10 cm. De tokk vannet å barnefaren fikk være med på å ta imot lillemann så den 30.11 klokken 02.19 var han ute:) veide 4210g å var 54 cm lang å alt har bare vært en drøm etterpå !!
peanutts82 Skrevet 5. desember 2012 #3 Skrevet 5. desember 2012 gratulerer så mye med gullet. kan jeg spørre hvilke str han brukte/bruker? jeg venter en gutt og har kjøpt altfor mye i str 50. så jeg håper han er liten.. lol..
Hummle Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2012 Takk:) han passe str 50:) men regne med d er ikke lenge !
peanutts82 Skrevet 6. desember 2012 #6 Skrevet 6. desember 2012 Takk:) han passe str 50:) men regne med d er ikke lenge ! å så bra da... takk for svar
iok med sønn <3 Skrevet 6. desember 2012 #7 Skrevet 6. desember 2012 Takk:) han passe str 50:) men regne med d er ikke lenge ! å så bra da... takk for svar De bruker vel str 50 i 2-3 uker kanskje Så du får skifte på din sin ofte da
Turtelduen Skrevet 6. desember 2012 #10 Skrevet 6. desember 2012 Gratulerer så mye!! Har ventet spent på å høre at du hadde født Gikk jo fort da? Det du hadde på ettermiddagen (uregelmessige, ikke veldig vonde og med 7 min mellom) var ca sånn jeg hadde til baby kom ut. Heldige vi har vært Kos deg masse med Aron!! Nydelig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå