Gå til innhold

Dere som bor i borettslag: Er dere selv ansvarlig for balkongdør?

Anbefalte innlegg

Flytta nettopp inn i leiligheten og oppdaget at døra til balkongen er adelagt. Eller ikke hele døra, men håndtaket. Det låser ikke og jeg tror den gjør at døra ikke blir ordentlig lukka igjen.

Med andre ord: Noe som må fikses ganske kjapt.

Slik jeg kan se det er det ikke det at noen har vært hardhente med den, men noe inni der som har løsna. Om ikke borettslaget dekker dette, må jeg vel kunne kontakte megler? Så jo ikke dette da jeg overtok, da det var mannen fra meglerselskapet som lukket opp /igjen døra.

Anonym poster: 269b4a838d02181a020acdb4bfc7ec45

Fortsetter under...

Flytta nettopp inn i leiligheten og oppdaget at døra til balkongen er adelagt. Eller ikke hele døra, men håndtaket. Det låser ikke og jeg tror den gjør at døra ikke blir ordentlig lukka igjen.

Med andre ord: Noe som må fikses ganske kjapt.

Slik jeg kan se det er det ikke det at noen har vært hardhente med den, men noe inni der som har løsna. Om ikke borettslaget dekker dette, må jeg vel kunne kontakte megler? Så jo ikke dette da jeg overtok, da det var mannen fra meglerselskapet som lukket opp /igjen døra.

Anonym poster: 269b4a838d02181a020acdb4bfc7ec45

Dette bør gå på borettslaget! Da vi bodde i borettslag hadde de ofte runder der de sjekket vinduer osv.

Anonym poster: 0be8206dcb6c42fe64e622ab269c149c

Så bra å høre at det er fler som mener som meg :P Har sendt mail til borettslaget, så håper de svarer innen helga. Det trekker veldig, veldig ved døra, så det må jo fikses litt fort.

Kan se for meg at det er ganske dyrt :P

hl

Anonym poster: 061c1d46a28b496d0b0819b08a274aba

Nei. Balkongdørene her ble nylig byttet i borettslagets regi. Men det tok ganske lang tid med ganske elendige dører før det skjedde, da.

Anonym poster: 73550000a2530f66f75b8d1331b664cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...