Gå til innhold

Jaja jenter med ikm i uke 50... klare for symptomjakt???

Anbefalte innlegg

tenkte å vente til mandag ja : )

jeg har hatt mensmurringer hver gang før mensen jeg da...når jeg ikke er gravid lissom

nå er det 6 år siden sist jeg var gravid så jeg husker ikke åssen det kjentes før iKM da ... tror som sagt at jeg ikke hadde noen symtpomer : )

Fortsetter under...

Her er det IKM tirsdag eller onsdag. Ingen symptomer her heller, fortsatt litt ømme pupper, men ingen forandring. Kjenner meg igjen HH80, 7 år siden sist jeg ble gravid, kan ikke si at jeg husker

Symptomer fra den gang nei... Blir test mandag morgen, spennende!!

Hehe, syv år siden sist jeg også ble gravid, og husker ikke om jeg hadde noen symptomer før ikm, eller det vil si jeg var opptatt med andre ting og tenkte ikke noe særlig over saken før tr ikke kom.. Men ganske sikker på at jeg ikke hadde sånne mensmurringer som nå iallfall. Samtidig sier de jo at man kan merke mer når man har et par svangerskap bak seg. Vi får krysse fingrene. :)

God søndag. Ingen tante ennå. Ble litt kvalm etter frokost, og i disse dager er det et godt tegn... Hehe... Selv om jeg ikke har vært kvalm ved noen av de andre svangerskapene ;-) Puppene er ømme om jeg kjenner godt etter ;-) Så håpet er fortsatt tilstede her!

Tenkte å teste morgen tidlig kanske.....

ikm onsdag eller torsdag.....

har litt ømme pupper her, men ingen mens murringer som jeg pleir å ha noen dager før IKM

hvis jeg får mensen er det ok denne mnd for torsdag 28.des resier mannen og jeg til paris for å feire nyttår.. : ) så hvis jeg får mensen blir det rødvin, champis og gode oster...

hvis jeg ikke får mensen får jeg studert hotelldoen godt tipper jeg og drukket masser av Fransk Pepsi ; ))

håper riktig nok mest på å ikke få mensen da ; ))

Oi, HH80, romantisk tur til paris? Så koselig da!! Om TR sku dukke opp nå blir det vel ca EL i Paris da?? Hehe... Skulle vært på tur bare jeg og mannen også, altfor lenge siden!! Må nok passe på å gjøre det snart, hvertfall om vi skal ha en baby til, for da blir det nok en stund til vi får den muligheten...

Hadde også tenkt til å teste i mårra, IKM tirsdag eller onsdag, men vet ikke om jeg tør... Ingen symptomer nå... Kanskje jeg sku vente til tirsdag... Om jeg klarer å vente...

Endret av Møøø - ønsker en ny kråke?

Annonse

Skal - skal ikke... Har ingen symptomer verken på det ene eller det andre her nå, vet ikke om jeg tør å teste... IKM i mårra eller onsdag, kanskje drøye til i mårra, leve en dag til i håpet om at jeg er gravid nå...... *sukk*

Jeg har nå vært kvalm og hatt ømme pupper siden onsdag. Og de siste dagene har mat som normalt smaker godt smakt merkelig. Blåbær som jeg normalt elsker smakte uggent, kjøttsaus smakte snålt osv. Så krysser virkelig fingrene for at det er en grunn til det :)

Er bare 9 DPO og testene er negative, men regner med at det bare er for tidlig å teste enda.

Annonse

Uff disse dagene er vanskelige... Ingen tegn til tr enda... Ingen murring en gang, slik som jg pleier....og ingen sjokoladehunger heller...hmm....bare lysten på klementiner.... vet ikke om jg skal være optimist eller pessimist...

Ikm i morgen....evt torsdag, så får ha litt is i magen litt til vel....

Her leites det veldig etter symtomer. Var kvalm og brakk meg veldig mange ganger på morningen i dag. Litt ømme bryster og mensmurringer og stikking i magen. Har uttrolig god luktesans til og være veldig forkjølet og mateen i dag smakte ikke noe godt.

Har ikm på søndag synes dagene går ufattelig tregt.

Så får man bare håpe på att det blir en positivtest snart.

Her leites det veldig etter symtomer. Var kvalm og brakk meg veldig mange ganger på morningen i dag. Litt ømme bryster og mensmurringer og stikking i magen. Har uttrolig god luktesans til og være veldig forkjølet og mateen i dag smakte ikke noe godt.

Mye samme symptomer som meg du og ikm samme dag også :) Spennende :D

Mye samme symptomer som meg du og ikm samme dag også :) Spennende :D

Ja er spennende:) Håpe att det blir en positiv test til helgen.

Her skulle mensen ha kommet i går. Den kommer vanligvis når den skal.

Hadde en liten oppkast og kvalme en morgen for noen dager siden, kjempe "mensenvondt" i ryggen i går kveld, og skikkelig stikkinger i det ene brystet i dag.

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg aldri stikking i brystene, var kvalm i 3 mnd og hadde bare moderate menssmerter innimellom.

Tok en test i dag, men den var negativ. Enten driver jeg å innbiller meg ting, eller så må jeg bare ta ny test om en stund om mensen ikke skulle dukke den nærmeste uka.

Anonym poster: ec5cd2e05c4b5def239e40ae8fb7d7b3

Oi.. jeg har vært på bim i over ett år, startet prøvingen for 7 mnd siden, også har jeg aldri tatt meg tid til å gå innom " prøver" siden. Jeg har hele tiden trodd jeg har vært alene om disse "symptomene" mine.. Godt å se at det er flere av oss:)

Jeg har hatt stikkinger på høyre side- eggstokk området + lette mensen "smerter". Noe øm i korsryggen. Ellers ingen symptomer denne mnd. Har ikke testet med eggløsningstester denne mnd, men i følge mine beregninger venter jeg mens neste uke mellom ons-fredag:D spennende

Anonym poster: 50c219d65ebb7f56c197e3fbd4b2f93e

Jeg kan enn så lenge føre opp at jeg er 2-3 dager late, sålenge det varer. Har hatt svake mensmurringer i 5 dager og blitt lurt til å sette inn o.b og ta paracet av kroppen min på onsdag for da fikk jeg så vondt at jeg var brennsikker. Måtte holde meg fast i en reol på kjøpesenteret for jeg fikk ''mensrie'' og ville helst legge meg ned.. Har hatt murringer 1-2 dager før tr, men aldri i 5 dager. Jaja. Hu tok meg visst på ordet med å holde seg vekk i uke 50 hvis det ikke skjer noe i løpet av helgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...