Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #76 Skrevet 30. januar 2013 Jeg kjøper for det meste merkeklær, stort sett på salg. Kjøper det fordi jeg virkelig ikke orker kvaliteten på HM/Cubus/Lindex/Nameit klær. De falmer, er ukomfortable vrir seg i sømmene og krymper på null tid. Derfor kjøper jeg som regel inn en del når det er salg. Favorittmerket både når det kommer til kvalitet og komfort er Me & I, men liker også Molo, Mexx og endel "sossemerker" Avhenger helt av hva klærne skal brukes til. Også brukes det veldig mye ull... Anonym poster: 4188584f7b62dc14ff2bda00adb7d0c2 Også til poenget. Nei, jeg ser ikke på unger som går i andre merker som fattige, spesielt siden jeg sjelden betaler så mye mer for klærne (kjøpt på salg) enn andre gjør for klær kjøpt på HM Anonym poster: 4188584f7b62dc14ff2bda00adb7d0c2
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2013 #77 Skrevet 30. januar 2013 Jeg kjøper for det meste merkeklær, stort sett på salg. Kjøper det fordi jeg virkelig ikke orker kvaliteten på HM/Cubus/Lindex/Nameit klær. De falmer, er ukomfortable vrir seg i sømmene og krymper på null tid. Derfor kjøper jeg som regel inn en del når det er salg. Favorittmerket både når det kommer til kvalitet og komfort er Me & I, men liker også Molo, Mexx og endel "sossemerker" Avhenger helt av hva klærne skal brukes til. Også brukes det veldig mye ull... Anonym poster: 4188584f7b62dc14ff2bda00adb7d0c2 Enig med seg i at klær fra HM, Cubus og lignende har dårlig kvalitet, at fargene blir blasse, og spesielt dette med vridde sømmer. Problemet er at jeg synes merkeklærne er like elendige. Samme gjelder egentlig voksenklær. Kjøpte to trange jeans til to tusen kroner stykket. Etter en time hang de og slang rundt anklene mine. Kjøpte en ullgenser og en ullkjole til dumt mye penger. Etter en vask hadde sømmen under armen gått opp. Løsningen min har blitt å sy en del barneklær selv. Da blir det bra. Og så stryker jeg klærne. Selv en gammel, sliten genser fra HM ser fin ut etter en runde med strykejernet. Anonym poster: 5b63e04497a20fbf9d2757c95f539e79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå