Gå til innhold

Dette gikk fort......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Negativ test 26.11, og innsett av fryseegg allerede på mandag. Nesten litt i raskeste laget kjenner jeg ;) Blir en kjapp tur til maigaard :)

Livmorslimhinnen er på 7,4 i dag og eggposen var bra str på så setter Pregnyl imorgen kveld. Kunne bare kose meg på julebord på fredag og lørdag også sa de :)

Spennende :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, må du ikke ha en syklus opphold? Må være deilig å slippe all ventingen også... :)

Lykke til!

Skrevet

Nei jeg er visst i neste syklus nå. Siden det skal settes inn i naturlig syklus så gikk det fint så lenge slimhinnen var tykk nok ;) må selvfølgelig overleve tiningen da. Har bare et egg der ;)

Skrevet

Ja det gikk fort! Måtte du ha hellet med deg denne gangen, så blir det en ekstra hyggelig jul:-)

Skrevet

Takk for det bollibompa :) Blir faktisk testdag på julaften :) Kanskje ikke beste dagen med tanke på negativ test, men er realistisk i dette her og forberedt på begge deler :)

Skrevet

Oj så spennende...... Masse lykke til!! Kan jeg spørre hvor lang tid det tok fra du kontaktet de første gang og til dere kunne sette igang??

Skrevet

Det ble ikke innsett da det ikke overlevde turen i fryseren. Jeg satte igang med en gang ift syklus. Spraystart på dag 21 var det vel :) ikke noe ventetid der hvis det var det du tenkte på :) Vi setter i gang igjen i neste syklus på nyåret. Hadde håpet å slippe medisiner, men den gang ei !

Skrevet

Så trist at det ikke overlevde da..... Vi skal i gang på maigaard i januar. Jeg er veeeeldig spent... Jeg er ogsårealist, men også veldig sliten... Håper maigaard er rette valget for oss. Krysser for at vi begge to ender opp med en maigaardbaby eller to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...