Gå til innhold

Satt igang med Ballongkateter i morrest, falt ut allerede :s

Anbefalte innlegg

Woææ det var uventet.. gikk på do og det kom mer enn jeg forventet, nemlig ballongkatetereret som ble satt inn kl ti i dag, altså for 5 timer siden.

Er 3 gangs fødene, og er diabetiker som med nr 2 for 2 år siden hvor jeg også ble satt igang og kateteret satt da helt til morgenen etter.. Har noen greie murringer og våknet på sofaen av en i stad.. men dette er grådig spennende altså!

Hadde litt åpning i morrest men var ikke moden, så enten går dette fortere enn forrige gang, ellers så må jeg kjøre de 4 milene til sykehuset og sette inn nytt??? Aner ikke, venter spent på telefon nå :) Gleder meg til å møte veslejenta vår <3

Fortsetter under...

Masse lykke til:) Her er jeg selv blitt moden med litt åpning idag, så stripping var vellykket. Venter bare på at ting skal begynnne, håper ikke det drøyer så mange dagene:)

åå så spennende, masse lykke til tilbake :)

Jeg har pratet med føden nå og kunne komme ned for modningstabletter, dog på flermannsrom uten samboer.. så jeg valgte å heller møte opp i morgen tidlig og lade kreftene hjemme med forhåpentligvis en god natts søvn, kjenner at det er mer aktivitet i sammentrekningene, men får bare vurdere dem etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...