Gå til innhold

Sååå trett i uke 36 - er DET vanlig?

Anbefalte innlegg

Har også blitt kjempeførkjølet og helt tett i hodet, men så trett som jeg er nå har jeg ikke vært i hele svangerskapet ??

Forbereder seg kroppen på et maraton og samler opp krafter?

Har 2 gutter fra før på 6 år og 8 år, kan ikke huske at jeg var sååå trett med dem?

Noen andre i samme situasjon.... jeg har termin 3 januar :)

Fortsetter under...

Jeg er også trøtt,er i uke 32 på fredagen,men har egentlig vert opp og ned på trøttheten, fra 5-12 uker var jeg veldig trøtt og uopplagt, og fra uke 13-28 var jeg ikke det i hele tatt,men fra uke 29 og til nå har jeg vert det igjen

Jeg er nå i uke 32 og har vært ekstremt trøtt/sliten i det siste. Sover veldig dårlig på nettene og føler meg egentlig mer våken da enn på dagen.. Veldig merkelig!! Håper det skal gå over, men om ikke så ber jeg om sykemld snart..

Annonse

Ja!! Eg og er 36 veker på veg no,har termin 2.januar :) Føler eg går i min eigen trøtte-verden... Men er ikkje so mykje søvn om nettene,kanskje 4-5 timer pr natt (får ikkje sove på dagen heller) Så er vel berre slik det er.. Er ikkje lenge igjen no <3

"Fordelen" med at man sover dårlig nå er jo at man er vant til det når man må opp å gi mat til en liten krabat da :) prøver å finne positive ting med alt jeg nå nemlig :) da jeg er kjempesliten stort sett hele tiden nå.

Har termin 02.01..

Og itillegg er det lettere å merke når noe skjer.. Alle jeg kjenner omtrent har sovet som en stein natta før de fødte. Meg selv inkludert ved førstemann :)

"Fordelen" med at man sover dårlig nå er jo at man er vant til det når man må opp å gi mat til en liten krabat da :) prøver å finne positive ting med alt jeg nå nemlig :) da jeg er kjempesliten stort sett hele tiden nå.

Har termin 02.01..

Og itillegg er det lettere å merke når noe skjer.. Alle jeg kjenner omtrent har sovet som en stein natta før de fødte. Meg selv inkludert ved førstemann :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...