Gå til innhold

Kan dette bety noe? *Detaljer*

Anbefalte innlegg

Sluttet på pillen 10 september, uten blod (dette fordi jeg hadde tullet med pillen hele august, og dermed småblødd tenker jeg).

Mensen kom 11 oktober, og varte i 4 dager (som normalt for meg).

Mensen kom igjen 22 november, igjen varte den i 4 dager.

Nå nettopp trodde jeg at jeg hadde begynt å blø igjen, men det var mye utflod! Ikke direkte vann, men ikke seigt heller.

Lurer på om dette kan bety at det er EL på gang? Har ikke vært slik noen av de andre månedene. Må vel nevne at vi har prøvd aktivt siden jeg sluttet på pillen da vi har hatt sex 2-3 ganger hver eneste dag (bortsett fra to dager som begge var under mens), og det gjør vi også denne PP. Tror dere at det kan være at jeg ikke har fått EL i det hele tatt de forrige månedene, og at det er det som skjer nå? Og når ville dere ha forventet mens med tanke på det jeg har skrevet her?

ALT for å få høre at sjansen er her denne mnd ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996952-kan-dette-bety-noe-detaljer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare i PP3, tenker å prøve meg med el-tester i mars eller april om det ikke sitter noen spire ennå :) Sånn sett har jeg ikke så altfor dårlig tid så vil prøve å slappe mest mulig av frem til det begynner å gå for lang tid :) Vi har jo uansett sex daglig, så det spiller ingen rolle når el er, jeg bare lurte på om dette kunne bety noe :)

Hvordan pleier utfloden din å være ellers da? Kan det være sædrester?

Anbefaler å se en dokumentar på youtube som heter The great sperm race. Var en annen som tipset om det her inne...

Anonym poster: a373955d98cee8aa657980d787ee9c2d

Jeg har ikke hatt noen utflod i det hele tatt siden jeg gikk på p-piller, så det kan jeg ikke huske faktisk. Tviler på at det er sædrester (har tisset og tørket meg etter sex, men ikke dusjet før dette skjedde). Nå er det ikke utflod der lenger.. Nå vel, om det var EL hadde vi sex både før og samme dag, så :)

Takk, skal sjekke ut!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...