Gå til innhold

Her var jeg igjen... Hadde jeg ALDRI trodd!!

Anbefalte innlegg

Fant ut i går at jeg er fem uker på vei... med nr 4... Fullstendig uplanlagt, en liten glipp en eneste gang mens jeg byttet mellom to prevensjonsmidler. Rimelig fruktbar, ja...

Men jeg må bare prøve å venne meg til tanken, og det er ikke lett. Må kjøpe Folat etc. Helt uvirkelig!!

Fortsetter under...

Det kan ha vært meg, ja...! Vi lurte en stund på nr. 3, men han var til slutt planlagt i det minste! ;-) Jeg er jo nå veldig glad for at vi fikk han, han lyser opp dagen min. Men det har vært tungt, med et tøft svangerskap, kolikk og søvnproblemer. And here we go again....

Annonse

Det kan ha vært meg, ja...! Vi lurte en stund på nr. 3, men han var til slutt planlagt i det minste! ;-) Jeg er jo nå veldig glad for at vi fikk han, han lyser opp dagen min. Men det har vært tungt, med et tøft svangerskap, kolikk og søvnproblemer. And here we go again....

Det går nok kjempefint! Du er nok en rutinert mamma etterhvert og vet hva du går til! Er man innstilt på hva man går til tror jeg det blir lettere. Tenk på hvor mange barnevakter du har da etterhvert :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...