Gå til innhold

Dag 3 på overtid og INGENTING skjer...

Anbefalte innlegg

Ahhh, jeg er så LEI !! Slim, kynnere og en haug med andre tullete "tegn" på at noe skal skje, men likevel går jeg her litt rundere enn i går.. Er så muggen i dag at jeg skal slenge meg rett på sofaen nå mens ungene er på skole og bhg og mannen på jobb. Eneste problemet er at telefonen ringer i ett banka kjør. Og det er ikke for at de har så lyst til å snakke med meg. Neida, det er: "Hallo, har du fått baby?" Nei svarer jeg.. "Ok, men da må jeg ringe deg seinere, er på jobb".. Så hører du ikke noe mer den dagen. Forbanna frekke folk altså. Og svigermor er en plage om dagen. Hun begynner i 7.30 tiden om morgenen med telefoner og meldigner om det har skjedd noe/skjer noe/kommer til å skje noe i dag?? Og hun er liksom den vi har avtale med om å passe de to andre NÅR det faktisk skjer noe, så vi kommer til å si ifra..

Jaja.. det var dagens klageinnlegg fra meg.. :P

Fortsetter under...

Ahhh, jeg er så LEI !! Slim, kynnere og en haug med andre tullete "tegn" på at noe skal skje, men likevel går jeg her litt rundere enn i går.. Er så muggen i dag at jeg skal slenge meg rett på sofaen nå mens ungene er på skole og bhg og mannen på jobb. Eneste problemet er at telefonen ringer i ett banka kjør. Og det er ikke for at de har så lyst til å snakke med meg. Neida, det er: "Hallo, har du fått baby?" Nei svarer jeg.. "Ok, men da må jeg ringe deg seinere, er på jobb".. Så hører du ikke noe mer den dagen. Forbanna frekke folk altså. Og svigermor er en plage om dagen. Hun begynner i 7.30 tiden om morgenen med telefoner og meldigner om det har skjedd noe/skjer noe/kommer til å skje noe i dag?? Og hun er liksom den vi har avtale med om å passe de to andre NÅR det faktisk skjer noe, så vi kommer til å si ifra..

Jaja.. det var dagens klageinnlegg fra meg.. :P

Har det akkurat likedan! Er forresten slutte å svare på meldinger om hvorvidt det har skjedd noe, blir bare sur av det :-s Kynnere og nedpress i lange baner!

2. desember her - ingenting som skjer her heller. Jeg bare sier at folk ikke skal mase jeg da jeg er lei selv også. Venner og familie må tåle å høre sånt så prøv gjerne det med de som ringer og maser :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...