Gå til innhold

Flott! Begynner å bli syk, og har termin om 2,5 uker...

Anbefalte innlegg

Var litt "grumsete" i halsen i hele går. På kvelden kom hodepinen, og formen ble plutselig helt elendig. Sovet dårlig i natt, og våknet i dag med vond i hals og nedover i brystet, og kjenner snottet kommer snikende... "Wiskey-stemmen" er også på plass! Aaaargh!

Håper-håper feberen uteblir, for det skal ikke høyte temperaturen til på meg før jeg blir helt slått ut! Besvimer og hele pakken.

Nå er jeg jo litt bekymret for at fødselen skal starte når jeg er syk:( Jeg tror nok den lar seg vente på seg hvertfall en uke til, men har jo litt lett for å bekymre meg når formen plutselig er som den er. Er det noen som har født mens de har vært syk? Hvordan gikk det? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal finne krefter til å føde om formen blir noe verre enn hva den er nå... :S

(Sånn, nå fikk jeg klaget litt også :P )

Fortsetter under...

Vært syk en uke nå med samme problemet. Jeg har da 6 uker igjen da... å fikk beskjed av legen å pelle meg tilbake om jeg fikk feber... jessda... tar sin tid dette! Har vært helt kake, og redd jeg ikke fikk pynta til advent, men bare tok meg sammen :P hehe... Du får bare hvile deg.. spise vitaminer og ta halsdrops. Jeg liker repsil best. Kjøpte den nye i går, "varm", den var god ;) Åsså sånn neseskyller (ikke fult så digg, men godt å få åpna litt).

God bedring til deg!

Btw: ser for meg om du er for syk til å føde normalt blir det vel et annet alternativ? Keisersnitt? Har man ikke krefter til å presse så er det vel ikke så lett ser jeg for meg..

Takk for svar :) Jeg har tatt det veldig rolig i dag. Lagt på sofaen og sett på tv og bare slappet av.. Tror det hjalp litt faktisk. Fortsatt snufsen og hoster, men ingen feber hvertfall, så da satser jeg på den slipper unna :)

Skal prøve den nye repsilen, takk for tips :)

God bedring til deg også! Krysser fingrene for at vi blir raskt frisk igjen begge to ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...