Serepta Skrevet 5. desember 2012 #1 Skrevet 5. desember 2012 Har fri i dag, så da tar jeg en skikkelig julevask på soverommene. Tenkte å henge ut dyner og puter til lufting for å ta knekken på sengemidd, men hvor lenge må de henge ute ? Det er minus 7 grader ute.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2012 #2 Skrevet 5. desember 2012 Pleier la de henge 4-5 timer jeg,men det er ingenting i veien at de kan henge lengre. men trur 5 timer er mer enn nok deilig å få luftet de. Anonym poster: 9708120d898f3eacc482f12910d94387
Serepta Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2012 Ok. Hengte de ut nå, så da får de henge en stund :-)
Himmel og hav Skrevet 5. desember 2012 #4 Skrevet 5. desember 2012 For å kverke midden så trenger du 15- 20 minusgrader, men de mister noe av evnen til å klore seg fast ved lave temperaturer, så om du henger de ut i et par timer og rister, børster eller støvsuger dynene skikkelig, så blir du nok kvitt en del. For å å senga "middfri", så må du nok ut med puter og madrasser også.
Serepta Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2012 Hmm. De svære madrassene blir litt klønete å få ut (rammemadrass) men jeg har tatt alt fra hverandre, støvsugd madrassene, satt dem på siden og støvsugd under. Nå står også soveromsvinduet på vidt gap for å friske litt opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå