Liffer Skrevet 5. desember 2012 #1 Del Skrevet 5. desember 2012 Hei! Bytter gruppe jeg! Hade termin 2 mai men blev flyttet til 29 april när jag var på UL i måndags Lurer om det är noen fra Oppsalområdet här inne som vill ut på trilleturer i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*pog* Skrevet 5. desember 2012 #2 Del Skrevet 5. desember 2012 Oppsal i fjerdingby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liffer Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 5. desember 2012 Oppsal i fjerdingby? Oops, sorry! Tänkte inte på att det kan finnas flera Oppsal i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mullemedbulle Skrevet 10. desember 2012 #4 Del Skrevet 10. desember 2012 Hei! Jeg bor på Oppsal Jeg har termin 27.04. Hvor har du fødeplass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liffer Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 12. desember 2012 Hei! Jeg bor på Oppsal Jeg har termin 27.04. Hvor har du fødeplass? ABC på Ullevål. Känns spännande Och du? Är det ditt första barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mullemedbulle Skrevet 12. desember 2012 #6 Del Skrevet 12. desember 2012 Oi, det er spennende ja skal føde på Ullevål jeg og, men ikke på ABC. Det er mitt første barn, så alt er nytt, spennende og forvirrende Hvor gammel er du? Og hvor på Oppsal bor du? Jeg er 30 år og bor i Solbergliveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liffer Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 12. desember 2012 Oi, det er spennende ja skal føde på Ullevål jeg og, men ikke på ABC. Det er mitt første barn, så alt er nytt, spennende og forvirrende Hvor gammel er du? Og hvor på Oppsal bor du? Jeg er 30 år og bor i Solbergliveien. Jag svarar dig via privat meddelande jag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå