Gå til innhold

Er det for sent å bestille julekort på nett nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestiller du hos nfoto kan du bruke koden "blogg12" og få 50,- i rabatt i tilegg. Jeg bestilte mine julekort i går. :-)

Posten sier vel at du må sende post innen 16 desember for at det skal komme fram før jul. Så vil vel tro du rekker det med god margin. :-)

Annonse

Jeg bestilte hos Postfoto på søndag, de ble sendt i går.

I fjor bestilte jeg hos Foto Knudsen på denne tiden, de kunne jeg hente på lillejulaften, så der tok jeg ikke sjansen på å bestille så sent i år.

Anonym poster: 007eb1fb2f9db9661c6e46d24882cb8a

Det er i utgangspunktet pakker som har tidlig frist, så det er ikke noe problem å sende kort etter 16 des.

Jeg bestilte på nfoto fredag og i dag får jeg dem. De begynte ikke ordren før mandag pga helg og de var ferdige og sendt neste dag :)

Bare bestill!

Anonym poster: c625d2f09f31a518e431f8f27ad653cf

Gjest Mamma til 3 små Gull

Jeg bestilte fra fotoknudsen på en mandag, og på onsdag hadde jeg dem i postkassen :) Av erfaring synes jeg dem er snar med å levere, så da er det bare for deg å skrive på og sende avgårde igjen så fort som mulig.

Jeg bestilte fra fotoknudsen på en mandag, og på onsdag hadde jeg dem i postkassen :) Av erfaring synes jeg dem er snar med å levere, så da er det bare for deg å skrive på og sende avgårde igjen så fort som mulig.

Vanligvis er nok Foto Knudsen raske å levere ja, men ikke i desember. Jeg bestilte fremkalling og forstørrelser for en uke siden, og de er fortsatt ikke i produksjon. Forstørrelser jeg bestilte hos Postfoto til samme tid fikk jeg på mandag.

Anonym poster: 007eb1fb2f9db9661c6e46d24882cb8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...