Gå til innhold

Anbefalt barnehage i Trondheim?

Heldig mamma til ♥to gutter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte til Trondheim og jobbe på St. Olavs. Sannsynligvis bo i nærheten av St.Olavs/sentrum. Tips til barnehage? Barna går i Montessoribarnehage nå, men har hørt negative ting om Solsikken Montessoribarnehage i Trondheim, så er åpen for innspill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dr Maud barnehage. Litt på andre siden av byen da, men de har også avdelinger nærmere sentrum.

http://www.asylselskapet.no/midtbyen/

Vi går i dr.mauds barnehage. Kjempeflott barnehage med små koselig avdelinger.

Skrevet

St. Olavs har vel ansattbarnehage mener jeg.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Har hørt mye fint om st. Olavs ansattbarnehage så anbefaler den om den fremdeles er i drift (et par år siden jeg hørte om den sist nå)

Skrevet
Har hørt mye fint om st. Olavs ansattbarnehage så anbefaler den om den fremdeles er i drift (et par år siden jeg hørte om den sist nå)

Hvilken barnehage mener du da? St.Olav overlot drift av sin tidligere ansattbarnehage til Trondheim kommune i 2008. Nå er den delt mellom Øya barnehager (Krinkelkroken og sekskanten) og Elgeseter barnehager (Firkanten). Firkanten har en ledig plass. Ellers er det ledige plasser på Andungen (Privat Tekna barnehage) og på Dalsenget. noen med erfaringer fra disse?

• 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg lurer på det samme: Hvilke barnehager kan dere anbefale, eller eventuelt absolut ikke anbefale i Trondheim?

Skrevet

Jeg lurer på det samme: Hvilke barnehager kan dere anbefale, eller eventuelt absolut ikke anbefale i Trondheim?

Vil ikke anbefale Domkirken barnehage som ligger rett ved St.Olav. Veldig dårlige lokaler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...