Gå til innhold

Mannen er en besserwisser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode råd? Mannen er en ekstrem bedreviter, holder på å fly på veggen! Han har alltid vært det, men blir bare værre og værre. Hjelper ikke at jeg er blitt gravid og proppfull av hormoner heller

Anonym poster: 35e12f9c7fe91930e5653c3497fc6ee5

Fortsetter under...

Skrevet

"TA" han på noe du vet han tar feil... Og bevis det? Eller blir han sur da?

Folk som tror de vet mer enn andre har ofte svært dårlig selvtilitt :(

Anonym poster: d986824b1f938ad03603ed88163a5f63

Skrevet

Si at "Siden du vet så mye, så burde du vite når du skal holde kjeft", smil søtt og gå vekk fra ham :)

Skrevet

Kan bevise at han tar feil, og likevel nekter han for at jeg tar feil men sier noe om at det jeg brukte for å bevise at han tok feil var urelevant eller lignende. Kjenner at jeg bare har lyst til å pakke sammen og reise bort en lang lang stund.

Miryks den var ikke så dum, må prøves ut en gang :)

Skrevet

Det finnes lite som er mer irriterende enn besserwissere altså. Har et par i familien. Gleder meg fryktelig til jul...

Skrevet

Kan bevise at han tar feil, og likevel nekter han for at jeg tar feil men sier noe om at det jeg brukte for å bevise at han tok feil var urelevant eller lignende. Kjenner at jeg bare har lyst til å pakke sammen og reise bort en lang lang stund.

Miryks den var ikke så dum, må prøves ut en gang :)

Såpass, ja. Hm. Prøv å sleng den kommentaren tilbake til ham. At hans argument(er) er irrelevante, og stå på ditt.

Eller spør rett ut om han virkelig har så stort behov for å hevde seg og vise at han "kan" at han må tråkke folk på tærne, og få dem til å føle seg 10 cm høye. Etter det ville faktisk jeg pakket en liten bag og sovet borte en natt eller to. Jeg hadde ikke taklet å bo med en slik person, langt mindre være sammen med en.

Annonse

Skrevet

Miryks den var ikke så dum, må prøves ut en gang smile.png

Om du kan bevise at han tar feil, og han fortsatt ikke gir seg, da er det jo som å krangle med en usaklig unge.

Det hadde jeg ikke orket.

Er ikke fjortis lengre.

Skrevet

Kjenner til typen, har en nabo som er likedan. Blæh. Kanskje det er dere som bor i nummer 28? :P :P

Skrevet

Min og! Blir helt gal av det. Vi jobber sammen også, og der har vi en kollega som er hakket verre enn min mann, så når han begynner å gnåle så sammenligner jeg han med denne kollegaen. Da holder han fort kjeft.

Anonym poster: 6dc8c4ed959a0c11314714a53fefc9d6

Skrevet

Føler med deg. Sånn er min mann også :( Slitsomt! Har dessverre ikke noen tips.

Anonym poster: 5ac673ffe84fd3fd7f7c702b08ac2022

Skrevet

Problemet er vel heller at besserwissere ofte har rett, og at det kan være litt utfordrende å forholde seg til ;)? Hvis samboer'n tar feil kan du da si det til ham. Og hvis han mener at det du sier da er irrelevant så kan det naturligvis tenkes han har et poeng, men du kan da be ham om å forklare hvorfor det er irrelevant. Selv kan jeg irritere meg grønn over broren min som alltid blir usaklig og kommer med goddag mann økseskaft- kommentarer, om han slipper opp for gode argumenter...

Anonym poster: bf85a92701d18a796f33e7b429c9e811

Skrevet

Er som om han er som en 3-åring i trassalder til tider. Har bedt han si hvorfor han mener argumentene mine ikke er relevante, men da ror han seg som regel bort med å si at jeg ikke kan generalisere saker eller noe annet tull.

Føler med dere andre som også har det sånn. Vet ikke hvor mye lenger jeg orker. Vi bor nok ikke i 28 nei

Skrevet

Finn noe du ikke vet han kan, la han si sitt argument. Men ha fakta på forhånd som sterke bevis. Vis han ei lojal side (ikke wikipedia) da kan han argumentere på den. Bare for å sette litt fyr og flamme. Funke for mg :P vist han sier noe på det beviset, så sier du. Så du mener disse folkene tar feil som faktisk har peiling på dette og blablabla ?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...