Blomstogbier Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jeg tenker at nå, som det er vinter og glatt, kan det vel være litt skummelt for gravide å falle? Eller, i allefall skummelt for barnet? Vet de tåler mye, men ting kan vel skje? Jeg tenkte jeg kanskje burde skaffe meg brodder å ha under skoene Skal dere det/har dere det?
2010 Mammaen Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Jeg hadde det ikke sist og tror jeg skal klare meg uten denne gangen også. Men jeg kjøpte med noen skikkelig flate, praktiske, Ecco-sko med godt mønster i sålen. Disse var lett å få av og på også med voksende mage. Jeg var gravid i 2009/10 den vinteren det var svinekaldt og både snø, kulde og is langt ut på våren Har de skoene fremdeles så tar de vel frem hvis jeg har behov for dem (pene er de ikke..).
*LP* Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har brodder. Brukte det forrige gang også. Syntes det er veldig greit å ha liggende i veska, særlig når jeg må ned en bratt bakke på vei til bhg.
ett til! Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 nei, har aldri brukt brodder og kommer ikke til å gjøre det heller (ikke før jeg blir veldig gammel og grå!) har aldri falt på isen, så det går vel bra denne gangen også
DotM Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har brodder, får se litt hvor glatt det blir og hvor mye jeg må gå ute. Pleier å være som bambi på isen, så om jeg må gå i glatte bakker blir det nok brodder
Audix78 Skrevet 4. desember 2012 #6 Skrevet 4. desember 2012 Jeg bruker brodder når det er glatt uansett jeg så det skal jeg selvfølgelig gjøre nå som jeg er gravid også.
Blomstogbier Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2012 Ok Får man kjøpt det der de selger sko, er det dyrt? Og passer det til alle sko? Jeg er litt Bambi på isen selv! Og særlig nå for tiden, så er jeg veldig klønete.
Poteta Skrevet 5. desember 2012 #8 Skrevet 5. desember 2012 XXL har forskjellig brodder, og de har prisgaranti. skal være billigst. De rimligste som består av 2 pigger koster 59. også er det vel rundt 150-250 for skikkelige brodder. Et annet alternativ er jo piggsko. koster ca 1000-1300
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 5. desember 2012 #9 Skrevet 5. desember 2012 Brodder bruker jeg ikke, med bekkenløsning er det pes å ta dem av og på hele tiden (når man skal gå med de samme skoene på jobb osv). Har flate sko som jeg stapper beina oppi uten å bøye meg og knyte osv, funker veldig greit. Og går forsiktig
mei87 Skrevet 5. desember 2012 #10 Skrevet 5. desember 2012 Jeg har broddene klare i sekk/veske til enhver tid. Better safe than sorry dessuten er det bratte bakker mellom huset mitt og bussen!
*pog* Skrevet 5. desember 2012 #11 Skrevet 5. desember 2012 Kjøpte skikkelige brodder på obs for 99,- og de brukes il og fra busstoppet:) utrolig deilig å ha den sikkerheten .
tro1986 Skrevet 5. desember 2012 #12 Skrevet 5. desember 2012 Jeg bruker brodder når det er skikkelig glatt og jeg er redd for å falle, spesielt i bakker. Har nesten falt flere ganger så jeg kjøpte meg brodder, har en bratt bakke ned til postkassen og er av og til hjemme alene så er greit med brodder for å hente posten, ellers så er jeg ikke så mye ute å går.
Jeanskin Skrevet 6. desember 2012 #13 Skrevet 6. desember 2012 Gikk til innkjøp av brodder etter at det var kjempeglatt her for ei stund siden. Jeg er veldig glad jeg har de med i veska, plutselig er det bruk for dem! Datt på isen og brakk håndleddet for to år siden, og det vil jeg helst ikke gjenoppleve! Særlig ikke nå som jeg er gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå