Gå til innhold

Og der kom magen!

Anbefalte innlegg

9+0, og vips så ble magen en liten ballong...

Synes nok enda bedre siden jeg har gått ned 2 kg siden jeg ble gravid....! Kvalmen gjør sitt for den enorme apetitten jeg har til vanlig!

Litt stas også da... Gleder meg til jeg kan kle opp magen for å vise den frem...

Flere som har fått mage?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996713-og-der-kom-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist gang begynte jeg å gå med gravide klær da jeg var i uke 7...! Da veide jeg 10 kg mer enn nå, så ble nok fortere oppblåst også. Og magen bare vokste, så er nok ikke ønsketenkning! Livmoren har nok ikke trukket seg opp ennå, men jeg har mage både morgen og kveld... Og siden dette er 3 graviditeten, så er det vel kanskje bare sånn det er?

jeg passer kun en av mine bukser. Merker at jeg er større rundt hofter og lår + buken. Merket allerede uke 6 at ting ble trangt. Men fikk også vite uke 7+4 at jeg har to inni der. Nå begynner den siste buksen også å bli vond rett ved trusekanten. så kansje på tide å kjøpe noen gode romslige klær. Nekter å bruke joggeklær hele svangerskapet. Vil jo føle meg fin selv om jeg kommer til å ese ut som en balling ;)

MEEEN jeg ELSKER DET :)

Annonse

jeg passer kun en av mine bukser. Merker at jeg er større rundt hofter og lår + buken. Merket allerede uke 6 at ting ble trangt. Men fikk også vite uke 7+4 at jeg har to inni der. Nå begynner den siste buksen også å bli vond rett ved trusekanten. så kansje på tide å kjøpe noen gode romslige klær. Nekter å bruke joggeklær hele svangerskapet. Vil jo føle meg fin selv om jeg kommer til å ese ut som en balling ;)

Ja, det er lov å shoppe når man er gravid også! da er det mye morsommere på være gravid...om en føler seg fresh samtidig! Ingenting er vakrere enn freshe gravide kvinner!!!

Ja, det er lov å shoppe når man er gravid også! da er det mye morsommere på være gravid...om en føler seg fresh samtidig! Ingenting er vakrere enn freshe gravide kvinner!!!

er helt enig der. Hater egentlig å shoppe klær, og har heller ikke energi til det etter jobb. Så må prøve å få gjort det i helga når jeg ikke skal på jobb.

Merkelig dette. Før jeg ble gravid trente jeg 14-20 timer i uka(aktiv syklist) nå makter jeg maks 2-3 små korte økter om jeg er heldig. Er konstant trøtt og kvalmen kommer om kvelden etter jobb. Jo mer sliten jeg er, jo mer uggen blir jeg...så blir lite shopping.

MEEEN til helga, da er det håp. Noen tips til gode butikker på Metro eller strømmen storsenter som selger fine mammaklær?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...