Gå til innhold

Har bestilt pakke fra Ellos som ennå ikke har kommet fram. Får ikke prate med annet enn en maskin pr tlf, finner ingen mailadresse. Hva gjør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Har av en eller annen grunn ikke fått noe kollinr, så jeg kan ikke spore pakken. Pakken ble sendt for 10 dager siden, så den burde jo vært her forlengst. Kan man gå på posten og be de søke på navnet mitt? Vet egentlig ikke om pakken skal komme til posten eller et annet utleveringssted... Såvidt jeg kan se, er den eneste måten å kommunisere med Ellos å sende et brev... Hurra. Noen som klarer å finne en mailadresse eller har et godt tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Du skriver til dem via facebook. :)

Skrevet

Har du kollinr? T å spore pakken opp? Oppsporing? Posten er ikke sånn kjempe intressert i å lete etter navnet ditt. Fordi det tar tid å lese på alle pakkene og begynne å lete etter de. Det vet jeg er kjempe stress for posten i med at det er så maaange pakker å se igjennom, har spurt de før selv.

Skrevet

Kanskje du har ringt selvbetjeningen? Prøv å ringe 66997500 istedet. Der er det åpent til 21.

Skrevet

Aldri kjøp av dem.

De svindlet meg for 8000 kr.

Anonym poster: dd498fc86c5bc0def089562d3fbaa059

Skrevet

Jeg har kjøpt masse der, aldri skjedd noe tull med mine bestillinger.

Annonse

Skrevet

Aldri kjøp av dem.

Tviler jeg på

Anonym poster: 2907ace762178e7e24f3618a34f99b1b

Skrevet

Hei!! Hadde samme problem som deg for 3 dager siden!!! Ring nr som hun over skrev!! Viste seg at hentemelding som sms sto som sendt til min mobil hos dem! De trodde alt var i orden. Jeg hadde aldri fått noen sms, så det må være noe galt i systemet der om dagen. De sendte meg kollienummeret på mail, og da fikk jeg hentet ut pakken.

Skrevet

Kom endelig gjennom på tlf (jeg hadde ringt rett nr, men ventet ikke lenge nok til å høre at jeg kunne stå i kø for å snakke med noen... Men takk, Himmel og hav, pga deg prøvde jeg atter en gang) etter å ha bli brutt 3 (!!!) ganger... Kjente tålmodigheta mi henge i en tynn tråd altså. De hadde sendt pakken som b-post, derfor intet sporingsnr. Hun regnet med at pakken skulle komme i løpet av uka... Synes det var lenge å vente. Er ikke så imponert over Ellos akkurat nå, savner en mailadresse.

Skrevet

Aldri kjøp av dem.

Tviler jeg på

Jaha?

Du kan jo svare meg på hvorfor de sendte meg regning og påsto at jeg ikke hadde betalt da jeg plukket opp pakken, for deretter mange måneder etter påsto at jeg hadde meldt meg inn i en kjøpsgreie der (Noe jeg aldri hadde gjort, siden jeg ikke liker Ellos, det er slett kvalitet på tøyet)

Det ble en dyr kjole gitt.

Skrevet

Aldri kjøp av dem.

Tviler jeg på

Jaha?

Du kan jo svare meg på hvorfor de sendte meg regning og påsto at jeg ikke hadde betalt da jeg plukket opp pakken, for deretter mange måneder etter påsto at jeg hadde meldt meg inn i en kjøpsgreie der (Noe jeg aldri hadde gjort, siden jeg ikke liker Ellos, det er slett kvalitet på tøyet)

Kunne nekta å betale, tatt det opp med TV2 hjelper deg osv.

Krangla noe perverst med Fotoknudsen for et par år siden. De sendte ut regning på regning, på en pakke jeg hadde betalt. Trua med TV2 hjelper deg, og da ble det stilt, gitt.

Skrevet

Aldri kjøp av dem.

Tviler jeg på

Jaha?

Kunne nekta å betale, tatt det opp med TV2 hjelper deg osv.

Krangla noe perverst med Fotoknudsen for et par år siden. De sendte ut regning på regning, på en pakke jeg hadde betalt. Trua med TV2 hjelper deg, og da ble det stilt, gitt.

Ung og dum og tenkte ikke på den muligheten.

Jeg nektet å betale en stund, ba om bevis. Men da økte bare regningen enda mer.

Annonse

Skrevet

Åja, daså :/ Nei, skjønner det om du var ung. Lettere å bli "skremt" til å betale regninger osv da. Gikk på den bommerten selv med en annen nettbutikk..

Skrevet

Åja, daså :/ Nei, skjønner det om du var ung. Lettere å bli "skremt" til å betale regninger osv da. Gikk på den bommerten selv med en annen nettbutikk..

Ja, det var skikkelig kjipt. Hvilken nettbutikk skjedde det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...