Gå til innhold

Prøver igjen, gravid for 8 gang

Håpefull77

Anbefalte innlegg

Da er vi i gang igjen for 8 gang.... Er 6+5 i dag i følge min beregning. I følge ultralyden i dag 6+6. Uten at det spiller så mye rolle.

Har mistet 6 ganger, klarte å gjennomføre den 6 graviditeten, og har ei superfin jente. Men har jo selvfølgelig lyst på en søster eller bror til henne. Selv om noen mener det er galskap av oss, og at vi nå bør være fornøyd med henne vi har og legge babyprosjektet på hylla.

Får abyl e og pregnyl. det samme jeg fikk med jenta vår. Så får håpe det går bra. Hadde en spontanabort i sommer, så fikk en veldig nedtur da. Er supernervøs, men må jo ta det som det kommer. Tiden går så utrolig sakte om dagen. Ønsker bare at vi skal komme oss litt ut i januar i første omgang, så til juli, da jeg håper denne knerten blir født!

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Var på ultralyd i dag og så et banken hjerte, armer og bein som beveger seg. Er så glad:)

Legen mener jeg er 9 uker, jeg tror jeg er 8+5 eller 8+6. Så det stemmer og babyen vokser som den skal:)

Tidligere når jeg har mistet så har jeg begynt å blø før 9 uker så da får vi satse på dette går riktig vei. 3 uker til neste kontroll på grunn av julen. Så 2 til før ordinær ul. Da skal jeg få vanlige kontroller!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...