Gå til innhold

Termin i dag å...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også termin i dag. Har de to siste nettene ikke sovet stort pga kynnere. Kommer alltid når jeg legger meg så får ikke sove:( har siden i går kveld hatt blodslim, tegningsblødning. Ganske sikker på at slimproppen gikk torsdag. Har hatt kynnere/rier som kommer og går i hele dag, så det må nerme seg nå. Blir GAL! Kjenner at de sterkeste sammentrekkningene jobber godt, og at jeg er moden:) har sjekket selv.

Jeg har også termin i dag. Har de to siste nettene ikke sovet stort pga kynnere. Kommer alltid når jeg legger meg så får ikke sove:( har siden i går kveld hatt blodslim, tegningsblødning. Ganske sikker på at slimproppen gikk torsdag. Har hatt kynnere/rier som kommer og går i hele dag, så det må nerme seg nå. Blir GAL! Kjenner at de sterkeste sammentrekkningene jobber godt, og at jeg er moden:) har sjekket selv.

krysser fingrene for deg. Får håpe vi havner på føden i natt begge to :)

Annonse

12 dager på overtid hær, tror slimproppen gikk i natt, oppdelte geleklumper....... Håpe håpe NUH kan man få lov og være utålmodig!!!!!

blir du ikke satt igang nå?? Lykke til

Har overtiskontroll og igangsettelse torsdag om æ ikke føde før , håper på før ;)

3 dager til termin og ingenting skjer her heller. har en del smerter men det er ikke godt å si hva som er kynner og hva som er bekkenløsning. pluss mye knivstikking nede i musa. men ingen slim og ingen vannavgang. har vært på bommelom 3-4 ganger idag. alt har vært løst/mykt. men kan godt hende det er fordi jeg har spist 5-6 mandariner hver dag i det siste. elsker mandariner. :P

så ikke godt å si hva som skjer.

3 dager til termin og ingenting skjer her heller. har en del smerter men det er ikke godt å si hva som er kynner og hva som er bekkenløsning. pluss mye knivstikking nede i musa. men ingen slim og ingen vannavgang. har vært på bommelom 3-4 ganger idag. alt har vært løst/mykt. men kan godt hende det er fordi jeg har spist 5-6 mandariner hver dag i det siste. elsker mandariner. :P

så ikke godt å si hva som skjer.

Hihi... mandariner er godt altså ;) Jeg har hatt vont i halsen en uke nå, så mandariner kan ikke inntas ;( Trasig for meg alstå...

Ja, stikking her å, men er jo lenge igjen for meg da :) Selv tror jeg at han kommer før ;) Men det er vel noe som snart skjer da, satser på d ;)

har en del smerter men det er ikke godt å si hva som er kynner og hva som er bekkenløsning. pluss mye knivstikking nede i musa. men ingen slim og ingen vannavgang. har vært på bommelom 3-4 ganger idag. alt har vært løst/mykt. .

Har akkurat det samm selv! har hørt at man kan ha løs på slutten da kroppen gjør seg klar...men jeg har hatt det en ukes tid nå og ingenting har skjedd..4 dager på overtid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...