Spurven <3 Skrevet 4. desember 2012 #1 Skrevet 4. desember 2012 Jepp, da har jeg slitt med denne forb... klumpen i en uke og har fått time hos legen i dag. Det gjør så inn i granskauen vondt. Den er utvendig og jeg har prøvd alle kremmer fra apoteket, til og med honning!! Noen som har det lignende? Jeg vil ti ganger heller føde enn å ha dette. Håper jeg får den vekk før fødselen, termin om 34 dager !!
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 4. desember 2012 #2 Skrevet 4. desember 2012 Har slitt med det samme:(. Ble akkurat kvitt den nå etter ei god uke. Ble så dårlig at jeg ble sengeliggende i 3 dager. Få deg scheriproct stikkpiller og ta dem morgen og kveld i tillegg til salven. Legg på is og ha en pute mellom beina. Hold deg også i ro noen dager, dusje rett etter toalett besøk+ smøre. Få en resept så går det over etter noen dager. Sender deg en trøsteklem, for ja når det er så ille er det værre enn fødsel ja:(
samu Skrevet 4. desember 2012 #3 Skrevet 4. desember 2012 jeg fikk forstoppelse i uke 20. uke 22 hadde jeg pressa på meg to hemoroider, og en real sprekk/rift i endetarmen. jeg måtte da starte med avføringsmiddel og apotek-kremer.(fikk ikke noe for det hos legen) fikk leget riften men hemoroidene ble ikke borte. nå er jeg i uke 38, og går fortsatt på avføringsmiddel. regner med å få fjerna dem på en måte etter fødsel, for pga hemoroidene tør jeg ikke ha sex. (fordi, tilfelle samboeren syns det er ekkelt, om han finner ut at jeg har det.)
Spurven <3 Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2012 kjære samu. Du må kunne si det til din kjære. ikke gå og slit med dette og vær flau. Min man stod og holdt meg i hånden mens legen skar bort hemoriden i dag. Det gjorde så inni helv... vondt...verst når jeg kom hjem og bedøvelsen sluttet å virke...men vet jaggu ikke hva jeg kulle gjort uten mannen min. Når du skal føde må du kunne stole på din kjære, og da må du tørre det nå og. Sex kan dere ha en annen gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå