Gå til innhold

har dere fått svar fra nav om permisjonen er i boks? Er 34+2

Anbefalte innlegg

Ringte nav i dag for å forsikre meg om at alt var på plass av informasjon... Er så redd for at ting ikke er på plass, og når jeg søkte fikk jeg beskjed om at jeg var veldig tidlig ute... De hadde alle papirene, men hadde ikke behandlet saken ennå...

Nav er virkelig noe for seg selv...

Fortsetter under...

Jeg søkte for over 2 mnd siden..

Ting tar tid visst. Men regner med det er i orden etter jeg snakket med de før jeg gikk ut i perm. Det gjenstår jo å se.. Har ikke sånn veldig troa på NAV fra før og dette hjelper ikke heller.,

Men får vente i spenning på brev;)

Annonse

Jeg fikk svar om at foreldrepenger var innvilget bare 2 uker etter at jeg sendte søknaden. Skjønner jeg var heldig.:-)

Uansett får jeg penger fra arb.giver og ikke nav direkte, så som det haddr bøott forsinkelser ville det heldigvis ikke gått utover meg.

Kommer kanskje an på hvilet nav-kontor man sogner til?

Drammen her.

jeg søkte en uke etter "grensa" og fikk svar ganske kjapt.

samboer har allerede fått papirene på sin søknad.

jeg fikk første utbetaling 2 dager før permisjonen startet.(den startet 30.november.)

veldig fornøyd med NAV i min kommune, jeg.

blir en smule oppgitt av at alle klager på NAV alltid.

Det er klart man ikke klager når man er fornøyd. Jeg søkte jo for 9 uker sider. Behandlingstiden sier de er 6-8 uker.. men hun lovte meg i løp av desember da... hehe.. Begynner permisjonen 25.desember ;)

Jeg får også utbetalt av arbeidsgiver regner jeg med... var slik sist, så det er vel slik nå også... Samboer fikk jo ikke utbetalt pengene sine sist, å han fikk de direkte fra NAV, så det er jo noe i systemet som ikke fungerer helt etter mitt syn, men som dere sier, det er nok forskjell fra hvor man sogner til...

Synes det er rart at de vil ha meg inn i arbeid igjen f.eks. når jeg akkurat har gått ut i 100% sykmelding, og ikke har mange ukene igjen til permisjon :P hehe... Legen skrev på sykmelding mld til nav om at jeg "kastet" inn håndkle pga smerter i bekken, bena og mangel på søvn... leser de ikke det da eller? :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...