Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten gutt på 6 uker, som ved flere anledninger nå har sprutgulpet (jeg vil vell egentlig kalle det kastet opp), etter måltidene. Alt kommer opp igjen, og han blir fort sulten igjen. Det skjedde flere ganger i helga, og nå i morrest. Jeg har snakka me legevakta, å de sa at det var normalt så lenge det ikke skjedde så ofte, og allmentilstanden hans er bra. Allikevel er jeg litt bekymret. Kan legge til at han er flaskebaby, og han har aldri vært noen gulper. Noen som har opplevd det samme?

Endret av santhe
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996540-sprutgulpoppkast-p%C3%A5-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min gutt sprutgulpet HELE DAGEN LANG, ikke bare etter måltid, så mulig dette er noe annet. da. (klarer ikke helt å huske når det begynte, men han var ikke store karen) Slik det var hos oss, han gulpet, vi skiftet på klær hele tiden, og (jeg ammet) han spiste hver andre time. Tok det opp med hs mange ganger, men siden han gikk fint opp i vekt, var det ikke noe å bry seg om, De sa det ville gå over når han begynte med fast føde. Nå, er han 10 mndr, og det begynte å gå sakte over når han begynte med fast føde, nå kommer det NESTEN aldri noe, men kan fortsatt skje.

Var vel sikkert ikke så mye til hjelp dette, men noen barn gulper bare mer en andre...=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...