Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter MA i sommer så har mensen min vart i 2-3 uker hver gang.

Nå er jeg er i gang med IVF igjen og er på sprøytedag 6. Jeg fikk mensen forre søndag( 1 uke å 1 dag) og det er ingen tegn til at den skal stoppe.

Skal inn på UL på fredagen for å se om egg, kjenner det verker i eggstokkene så det er jo bra.

Men hva skjer om blødningene ikke stopper?

Blir forsøket avbrytt? Kan jeg få noe for å stoppe de?

Dette er siste forsøket vi i det hele tatt får, så kjenner jeg blir STRESSA!!!

Skal ringe st.olav i morgen å høre, men vil forbrede meg litt på hva jeg kan forvente..

Noen som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996501-noen-som-har-opplevd-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Jeg vet dessverre ikke Akpa, men ville nok anbefale å snakke med legen eller klinikken der dere holder til. Mulig du bør sjekke om du trenger ekstra jerntilskudd også siden du blør så mye og lenge?

Jeg håper veldig at dere lykkes nå, det har dere så fortjent!

Sender en god lykke til klem :)

Annonse

Da er jeg ferdig..

Pga den idiotiske blødningen så hadde jeg et ynkelig lite egg, og liten livmorslimhinne...

Takk for meg, nå er vi ferdig med IVF, og vi forblir barnløse...

Kjenner det river i meg og jeg har lyst å brøle NEEEEEI!!!!

Det er ikke rettferdig å ikke få det til. Det må da være noe de kan gjøre for å prøve en gang til?

Annonse

Så fryktelig og utrolig leit, Akpa....

Huff, føler med dere, dette var jo ikke slik det skulle gå!

Jeg så deg i dag, tror du så meg også.

Alle gode tanker går til dere.

Rekner med det var deg ja :-)

Hvordan gikk det med deg??:-D

jeg skjønner godt du ikke alltid kan være sterk, det er ingen som forventer det av deg heller!!

Norge er eneste lang i europa (tror jeg da) der det ikke er lov med ed men med sæddonor.. De prøver å forandre på det nå, men hvem vet hvor lang tid det kan ta??

Akpa jeg tenker sånn på deg... vet ikke hva annet jeg kan si... klemmer til deg!

Føler de rundt meg forventer jeg skal stille opp hele tiden, så har bare latt alt være av sorg.. Men nå skal alt ut..

Ja, med mindre de kommer med det i januar, så får ikke vi benytte oss av dette..:( norge i et nøtteskall...

Frister mest å rømme landet for å få hjelp, men kommer ingen vei med det heller..:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...