Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har fødselsangst etter 1. fødsel på ullevål. skal på A-hus denne gangen og lurer på det praktiske...

Hvor skal man gå når man skal føde? Innerst på NR 4? Hvilken side og etg?

Og hva når an kommer dit, parkeringshuset er jo så langt fra føden, er det et midlertidig sted man an parkere?

Og om det er rush, hvilken vei er best å kjøre om man kommer fra follo?

Fortsetter under...

Hvis du har tid til

Har fødselsangst etter 1. fødsel på ullevål. skal på A-hus denne gangen og lurer på det praktiske...

Hvor skal man gå når man skal føde? Innerst på NR 4? Hvilken side og etg?

Og hva når an kommer dit, parkeringshuset er jo så langt fra føden, er det et midlertidig sted man an parkere?

Og om det er rush, hvilken vei er best å kjøre om man kommer fra follo?

Hvis du har tid og ork til å gå fra parkeringshuset, eller at mannen din slipper deg av ved hovedinngangen og så parkerer bilen i p-huset, skal du gå helt i enden av glassgata og ta heisen til 5. etasje. Der står det store skilt. Har dere dårlig tid eller du er veldig redd, så parkerer dere ved akuttinngangen, tar heisen til 5., og følger skilt. Da må mannen din ned og flytte bilen igjen med mindre du føder veldig raskt.

Rushen og vei vet jeg ikke, for vi bor rett ved sykehuset. Men fra oslo sentrum (etter våleregtunnelen) og innover er det vel sjelden så mye trafikk at det går sakte?

Jeg fødte på tun a i våres, og møtte utrolig mange søte og flinke jordmødre. Jeg hadde angst etter første.. Lykke til!

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...