Gå til innhold

hjelp til jentenavn

Anbefalte innlegg

Vi har termin om 1 mnd og har funnet guttwnavn...men jentenavn er utrolig vanskelig synes jeg. Mannen liker Sienna, men jeg er fortsatt litt i tvil om jeg synes det er litt langt. Hadde igrunn sett for meg et tøft tostavelses navn.. men vet ikke hva det skulle vært... Noen forslag? (ikke fra navnetoppen helst)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996474-hjelp-til-jentenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stella? Vet ikke om det kan sies å være så tøft da, men siden jeg ikke har direkte assosiasjoner til det, kan jeg lett se for meg ei søt lita jente med bein i nesa også :)

Ellers tjaa... Alma, Mie/a, Selma, Embla, Vilja, Tiril, Live, Olive/a, Ella, Vida..?

Endret av mibella

Tror vi har ulik navnesmak, for jeg synes Sienna er grelt... Men Sienna er ikke et langt navn da, det jo ganske kort... Hva er guttenavnet dere har bestemt dere for da? Litt lettere å foreslå hvis man ser en rød tråd... Men, dersom Sienna og navn i den stilen er retningen å gå etter, så vil jeg foreslå:

Stella

Leona

Nelly

Alice

Alicia

Nova

Noelia

Savannah (langt da)

Leah

Malou

Annonse

Stå på ditt og finn ett tøft tostavelsesnavn! Sienna låter ikke spesielt tøft akkurat (ei heller er det særlig fint - *beklager*).

Umulig å komme med forslag desverre da jeg ikke aner om du vil ha noe mer norsk og staut, eller at du er litt enig i mannen og vil ha et "engelskklingende" navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...