Rediken Skrevet 3. desember 2012 #1 Del Skrevet 3. desember 2012 Har hatt små blødninger siden Lørdag, var med legen i dag å tok blodprøver. Huff, håper jeg ikke mister Er så utrolig lei meg og nervøs, skal ta nye blodprøver om en uke så her krysser jeg alt av fingre og tær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille blå fugl Skrevet 3. desember 2012 #2 Del Skrevet 3. desember 2012 Huff, det var ikke gøy... Må være forferdelig å gå å vente slik! Håper du får verdens beste julepresang litt tidlig.... Forhøyet hcg nivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari_83 Skrevet 4. desember 2012 #3 Del Skrevet 4. desember 2012 Sender varme tanker til deg og håper at det går bra. Jeg blødde noen dager tidlig i forrige svangerskap og har en nydelig jente på snart 2 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari_83 Skrevet 4. desember 2012 #4 Del Skrevet 4. desember 2012 Sender varme tanker til deg og håper at det går bra. Jeg blødde noen dager tidlig i forrige svangerskap og har en nydelig jente på snart 2 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lucky-Baby* Skrevet 4. desember 2012 #5 Del Skrevet 4. desember 2012 Huff, håper det gir seg, og at lille spiren klarer seg. Varme tanker til deg, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruTaraldsen Skrevet 4. desember 2012 #6 Del Skrevet 4. desember 2012 Sender over gode tanker og krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 5. desember 2012 Huff, har vært på sykehuset og jeg mistet dessverre Skal prøve igjen på nyåret! Lykke til videre i svangerskapet til alle Augustmagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari_83 Skrevet 5. desember 2012 #8 Del Skrevet 5. desember 2012 Huff, har vært på sykehuset og jeg mistet dessverre Skal prøve igjen på nyåret! Lykke til videre i svangerskapet til alle Augustmagene Dette var trist å høre. Sender deg en god klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå