Brunka Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Er så heldig og ha blitt gravid med nr 2 <3 Navn til førstemann var vanskelig nok, men nr 2 virker helt umulig.... Søker nå tips til lillesøster eller lillebror!! Hva passer til storebror Didrik??
inimini Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Didrik og Eirik Didrik og Oliver Didrik og Benjamin Didrik og Aron Didrik og Mikkel Didrik og Theodor Didrik og Ulrik Didrik og Martin Didrik og Ellinor Didrik og Lydia Didrik og Eira Didrik og Tomine Didrik og Amine Didrik og Pernille Didrik og Pia Didrik og Marion Likte du noen her?
Brunka Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2012 Av disse liker jeg godt: Oliver Ulrik (men blir det veldig likt som Didrik??) Tomine Pernille Flere?
Februargullet2013 Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Kjenner et brødre par som heter Didrik og Niklas synes de er fine sammen . Andre : Kristian Marius Emil Michael Andreas Sarah Mathilde Sunniva Dina Sandra
Cornelianelia Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Didrik og... Henriette Tiril Sunniva Sanna Alva Martine Helene Elise Jonathan Albert Anton Alfred Olai Even Edvard Edvin David Gustav Wilhelm
granatepla Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Enig i at Didrik og Ulrik var nydelig sammen :-) Jentenavn som passer sammen med Didrik var værre syns jeg :-P Mine forslag: Pernille, Ulrikke, Dina, Anniken, Lydia, Henrikke, Serine
Vannmann35 Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Didrik er gotisk, og jeg synes det er mange fine gotiske navn som passer: Albert Conrad Ludvig Bernhard Herman Elvira Harriet Hennie Irmelin Henrikke Othilie
Giss Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Didrik og ... Ulrik Henrik Aksel Otto Theodor Mikkel Ulrikke Leonora Iris Adele Anora Aurora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå