Gå til innhold

Jeg har født !:-)

Anbefalte innlegg

Hun kom 6 dager på overtid, og det gikk mye bedre enn ventet.

Slimproppen gikk onsdag kl.14.30.. eller deler av den. Kom mer av denne dagen etter - 2 ganger.

Kjente murringene i ryggen frem til midnatt.. fra da til kl 04 var det av og på med svake rier og de varte ikke mer enn 30sek, men hvor lenge det var mellom hver vet jeg ikke- sov sikkert litt innimellom.

Fra kl 04 fant jeg ut jeg skulle begynne å telle, og da varte de rett i underkant av 1min. Frem til jeg ringte KK kl. 11, hadde riene kommet med ca 5min mellomrom siden kl 04 (rieteller.no er jo bare så genialt)

Fikk beskjed om at riene måtte komme med 4-5min mellomrom, ha en varighet på et godt minutt og dette måtte da ha vært stabilt i en god time.. etter det avtok selvfølgelig riene, men ble aldri mer enn 11min mellom de. Samboeren min laget middag og vi hadde avtalt at storesøster skulle overnatte hos farmoren, siden vi mest sannsynlig kom til å måtte dra i løpet av natten.

Da jeg skulle sette meg ned for å spise kl.16.30, kom de plutselig veldig hyppig.. 3min mellom hver ri og de var ganske intens. Før det hadde de vært vonde, men svake likevel. Etter en god halvtime med dette, ringte vi KK, tok en spansk en og sa jeg hadde hatt dette i nærmere halvannen time.. orket ikke være hjemme mer.

Vi ankom Storken kl.18.30 og den nydeligste lille jenta var ute 20.37.. Jeg var forberedt på å være der utover natten, og håpet hun ville komme i løpet av dagen etter - men det hele tok altså bare 2t.. Fantastisk opplevelse - ingen smertestillende, ingen revning - og jeg husker alt fra fødselen.

Hadde verdens koseligste og fantastsiske jordmor, og hun hadde med seg en helt fersk jordmorstudent.. og hun var ikke mindre fantastisk. Utrolig dyktig til å være så fersk..

Nå koser vi oss hjemme og ser frem til en herlig adventstid:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143996360-jeg-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...