Gå til innhold

Fikk nesten kjeft av legesekretæren i dag.....

Anbefalte innlegg

Da jeg ringte for å høre med legen om det gikk an å få et lite brett (10 stk) med paralgin forte stikkpiller, for jeg holder på å forgå av luftsmerter.... Da legesekretæren tok telefonen hørtes hun skikkelig irritert ut, og svarte bare at "jeg er ikke vant med at gravide ber om smertestillende, så dette hørtes helt sykt ut spør du meg"....

Følte meg så liten, og som om jeg var en narkoman som ringte og bad om dop.... Er ikke som om jeg bad om en pakning på 100 akkurat... Men jeg har fått Paralgin Forte tidligere når jeg var plaget med luftsmerter, og har lest at dette ikke er skadelig for fosteret å ta, dersom det ikke tas over en lengre periode, i store doser.

Fikk nesten lyst å krype gjennom tlf og kvæle den frekke dritkjerringa.... (Hormonell også ja forresten!)

Sånn - ferdig! Måtte bare skrive dette innlegget for å få ut frustrasjonen.

Hun sa hun skulle be legen ringe meg, men mistenker at hun ikke gidder å gjøre det en gang....

Fortsetter under...

Vel nå gir man da virkelig ikke paralgin forte mot luftsmerter. Pf hemmer peristaltikken og kan føre til obstipasjon så skjønner egentlig at hun lurte litt. Men man kan jo være hyggelig å forklare d og heller komme med forslag til ting man kan ta for luftplager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...