TullHøna Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Alternativer: Emre Heine Torje Hvilket liker DU best? Vi kan godt ha tre alternativer fram til fødsel, men morro å høre hva dere andre synes. Storesøster heter Henrikke
♥Nemi♥ Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Er veldig glad i Heine, men kanskje litt likt Henrikke? Liker Imre og Torjus ;-p
Februargullet2013 Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Heine er Nydelig . Torje er fint,men finere med Terje. Emre liker jeg ikke,hva med Emrik?
Summer29 Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Torje - uten tvil! Ingen over, ingen ved siden:)
solavisfolket81 Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Syns det var nydelige navn alle tre, spesielle og unike. Men vil stemme på Emre
Vannmann35 Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Likte ingen noe særlig... Henrikke er koselig da :-)
TullHøna Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #9 Skrevet 3. desember 2012 Jeg skulle nok fått trillinger Først syntes jeg Emre var finest, deretter hadde jeg en Torje periode, nå heller jeg mest mot Heine... Har hatt andre alternativer og, men det er disse som hele tiden har stått sterkest. Syns guttenavn er mye vanskeligere enn jentenavn :S Må vel bare vente og se an hvem han er
lallala Skrevet 6. desember 2012 #11 Skrevet 6. desember 2012 Torje var tøffest, ikke så fan av de andre to
Vårprinsessa Skrevet 6. desember 2012 #12 Skrevet 6. desember 2012 Emre er såå fint! Ikke hørt om noen andre som kaller barna sine for det, annet enn venninna mi. Er vel ét utenlandsk navn,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå