Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA, det må sies/tas opp!

Hvordan er sexlivet deres under svangerskapet?

Hvor vanlig er det å miste helt sexlysten, og hvor vanlig er det å beholde et jevnt aktivt sexliv under svangerskapet?

Selv har jeg nesten ikke tenkt på sex de første 3 mnd, da jeg brukte mest tid rundt doskåla :P Nå begynner endelig formen å bedre seg, (er 16+5) og jeg har så lysst, og har ikke mistet lyssten, men er så sliten.. TIPS??

Setter pris på om dere vil dele deres erfaringer/tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde god sexlyst helt frem til uke 29, Nå er den helt borte, synes det er veldig kjedelig,men vi gjør andre ting uten om samleie,det er ikke så godt lengre heller synes jeg. er i uke 31 nå

Skrevet

Her tror jeg samborern ble skremt da jeg hadde ei lita blødning i uke 14. Har ikke hatt sex siden før uke 12. Er nå snart 23 uker. Lystn er tilstede, men her har bekkenet klikka også, så har mye smerter også. Nyter nærhet på annen måte istede ;-)

Skrevet

JA takk til sex i andre trimester for min del. Synes det er ekstra deilig for tida, jeg :)

Skrevet

her har lysten vært opp og ned. men i har ikke hatt sex siden uke 12 da jeg fikk en blødning etterpå.

Da sa jeg fra at det ikke blir noe sex før på slutten.

Men de siste ukene har lysten blitt ganske stor, men mannen jobber mye borte og kommer hjem på natten og er sliten på dagtid.

Lysten er så stor nå at jeg vurderer og knytte ham fast til sengen og holde ham hjemme fra jobb 1 dag så jeg kan ta igjen for de siste 8 ukene:P

Skrevet

Forsvant helt da vi kunne kjenne spark fra han lille i magen

Skrevet

Ååh, som det varierer her hos meg. Lysten har ikke vært helt borte over lengere tid, men det har gått opp til to uker siden sist noen ganger. Men stort sett er ting som før, med sex et par ganger i uka.

Skrevet

Lysten min kunne vært bedre, men mannen har virkelig lyst. Han er så utrolig fornøyd med kroppen min nå. Vi har vel sex et par ganger i uka.

Skrevet

Her hindrer magen meg litt. doggy og bakfra liggende på siden f.eks er blitt for kjedelig så avstår heller. Ingen spenning lenger.

Skrevet

Syns der er veldig flott og være sammen for tiden<3 hjelper mye at han elsker kroppen min for tiden:)

Skrevet

absolutt 0 sexlyst her i huset, mannen er SÅ klar men orker ikke tanken en gang..... :(

Skrevet (endret)

Ja til sex! Jeg har til og med hatt lyst selv om jeg har vært i dårlig form... ;) Annenhver dag ca... Håper det holder seg sånn :) 15 uker i morgen.

Endret av castoslo
Skrevet

Er 25+5 og har fortsatt sex daglig. Stor sexlyst på meg, og som vanlig på mannen :) Trodde han ville bli skremt av både magen og spark, men den gang ei :) Men ikke alle stillinger er like aktuelle lenger.

Skrevet

her er d NULL lyst fra meg å en frustrert mann :P hehe!! jeg hiver meg utti det en gang i blandt så han ikke gir meg opp! men vi har det kjempe flott nå å han elsker magen :)

Skrevet

vi har sex omtrent som vanlig, 3-4 ganger i uka, noen ganger blir det litt sjeldnere alt etter hva vi har energi til begge to :) og siden jeg nå er halvt sykmeldt så prøver jeg og få det til på dagen når begge har energi og lyst:)

Skrevet

Jeg er som deg, de tre første mnd ble brukt på do, så sex var helt ute av bildet. er nå 17 uker på vei og er fortsatt uggen på kveldstid, så her er det jammen ikke mye kos i sengehalmen nei!

MEN våkner vi samtidlig på lørdags- og søndagsmorgenene før åre to andre barn, så har vi som regel en kjapp en. Da har jeg virkelig lyst på sex, men ikke ellers på dagen/kvelden...

Skrevet

Tar det jeg får jeg! Hehe, høres nesten sykt ut. Samboer sier han ikke har mindre lyst når jeg er gravid, tvert i mot. Men syns jammen det har vært dårlig med det i de siste mnd. Nesten litt sur her jeg sitter, for jeg er jo ikke dårlig!! Ikke vært det heller, tenk om eller når jeg blir dårlig da, så har vi kastet bort masse masse muligheter! Hehe er 12 uker.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Snart 13 uker, mye trøtt og veldig kvalm men fremdeles sex 1-2 ganger om dagen. Syntes det er godt og få fokus på noe annet en trøtthet og dårlig form, glemmer de under akten. Hadde en blødning i uke 9 der jeg mistet en tvilling, da var det rolig i en liten uke men jordmoren min anbefalte meg og leve som normalt og ha sex som før etter dette og de har jeg. Så fornøyd mann og fornøyd meg her :)

Endret av Trollemor13
Skrevet

Alt nedintil er tørt og har mindre følelse enn før.

Hadde et veldig ubehag etter forrige gang som har gjort meg meget lite lysten.

Men med en utrolig øm mage, kranglete bekken og en enorm trøtthet, blir det lite... Kanskje 3 ganger etter at jeg ble gravid, og er 12+3 nå...

Skrevet

Jeg har VELDIG lyst, men det gjør så VONDT!! Akkurat som det er for trangt, også butter det liksom oppi der. Blæ..! Håper det gir seg snart, for jeg er bare i uke 14:(

Skrevet

sexlysten er helt ikkeværende for min del.

Hadde sex frem til uke 18 for min samboers skyld, men på ultralyf fikk vi sexnekt pga morkake forran åpningen og stor fare for blødninger, da av den alvorlige arten.

Ny kontroll i uke 28 så blir en del uker til uten sex her siden jeg nå er kommet til uke 19....

Skrevet

Føles for tørt og trangt her også. Føler jeg hører at alle er mer lysten og synes sex er bedre under graviditeten enn ellers, men ikke merket noe til det enda iallefall. Er i 22.uke nå.

Skrevet

Sexen her har tatt seg opp litt i det siste. Og er absolutt ikke for tørt her, tvert i mot!! Men samboer syns jeg er vanvittig trang, ikke like ille hele tiden, men mye. Nesten så han får litt ubehag i det han går inn i meg.

Noen som vet hvorfor?

Skrevet

Bra det er forskjellig svar her..hehe

Er i uke 22. Jeg vil gjerne ha sex, men pga en del soppinfeksjon de første mnd så er det så sårt..:( så nå tør jeg nesten ikke prøve engang. Det "brant" helt forferdelig etterpå her at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg(fint for han og sovne på to sek). Har hatt sex etter den gangen, men var bra sårt da å..egentlig mest "ute". Jaja..sånn er det vel bare..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...